123 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Littleowlx

Wauw dat jullie dat allemaal al weten, is bij ons nooit gezegd 🥲. Dinsdag ...
Onze ervaring is dat de ene het wel zegt en je bij de ander erom moet vragen. Bij onze dochter zeiden ze wel P waardes, maar moest ik zelf vragen naar gewicht en lengte. Nu werd er alleen maar gezegd; nou dat is goed, oke dat is ook goed etc. Toen vroeg ik, zijn die percentages op t scherm de pwaardes? En vanaf dat moment heb ik opgelet en ze zelf onthouden hahaha.

5 maanden geleden

Wij zaten met 29 weken op 1300 gram. Over 2 weken weer een groeiecho dus hoop dat hij ondanks alles de afgelopen 1,5 week sinds mijn operatie, hij toch nog goed aankomt

5 maanden geleden

Reactie op coco1109

33+1 en ruim 2400 gram. Geboortegewicht word hetzelfde geschat als m’n doch ...
Moest je ook nog voor een suikertest met dit gewicht? Ik zat op 33 weken met 2,5 kilo en moet nu voor een suikertest.

5 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Onze ervaring is dat de ene het wel zegt en je bij de ander erom moet vrage ...
Aaah top dank je wel! Ja dinsdag heb ik weer een echo dus ik ben heel benieuwd😁😁 ze zat nu steeds iets boven gemiddeld. Haar buikje zat bij 20 weken op P99 🤣 verder niet meer naar gevraagd maar ben wel benieuwd

5 maanden geleden

Reactie op TanyavB

Moest je ook nog voor een suikertest met dit gewicht? Ik zat op 33 weken m ...
Haha ja maar dat moest ik vorige zwangerschap al omdat m’n bmi toen al te hoog was. Dus al ruim voor ik het gewicht toen wist. Vorige zwangerschap niks aan de hand. Deze zwangerschap een iets verhoogde nuchtere waarde gehad maar nu om de 2 weken prikken en dan zijn ze helemaal prima en niet afwijkend. Bij mij was de suikertest dus al met 23/24 weken omdat ik al overgewicht heb😊

5 maanden geleden

Reactie op coco1109

Haha ja maar dat moest ik vorige zwangerschap al omdat m’n bmi toen al te h ...
Oh jeetje elke twee weken prikken is veel! Of is dat alleen nuchter prikken? Ik hoop maar dat er geen suiker uitkomt..

5 maanden geleden

Ik heb geen schatting gehad en bij de eerste ook niet. Ik geloof niet zo in de betrouwbaarheid daarvan ook.

5 maanden geleden

Hier nu net een schatting gehad. En met 33+4 nu 2,5 kilo. 🤩 lekker spekkie!

5 maanden geleden

Net weer een groei echo gehad, onze dame zit nu op 2142gram met 31+2. Buikje is p100😅 gemiddelde p93, flinke meid dus 😂👍🏼

5 maanden geleden

Reactie op Littleowlx

Hier nu net een schatting gehad. En met 33+4 nu 2,5 kilo. 🤩 lekker spekkie ...
Ach toch leuk zeg zo'n 3d foto. Lekker wangetje 🥰

5 maanden geleden

33,2 dagen 2150 🥰

5 maanden geleden

Bij 32 weken 2232 gram geschat

5 maanden geleden

Met 31.4 werd de baby geschat op 1800+ gram. Donderdag de tweede echo, ben benieuwd.. de kleine had het prima in m’n buik zei ze.

5 maanden geleden

33+5, 1960 gram, een mini dus 😊

5 maanden geleden

33 weken 2332 gram

5 maanden geleden

34+3 2000 gram word extra opgelet

5 maanden geleden

Op 33 weken 2800 kg

5 maanden geleden

Zijn er ook moeder met een kleine baby? Mijn baby woog met 29 weken nog niet eens 1 kilo.

5 maanden geleden

Reactie op kaout123

33,2 dagen 2150 🥰
2450*

5 maanden geleden

Vandaag 31+6 1295 gram ( een kleintje ) loopt een beetje achter in groei