14 Reacties

één dag geleden

Wij hebben hem de avond bij ons, hij slaapt dan wel veel. Rond 23.30 geeft mijn nog een fles en legt hem dan in zijn bedje (co sleeper) dan komt hij vaak rond 3 uur voor borstvoeding en na de voeding van 6 uur neem ik hem bij mij in bed. Samen slapen dan nog tot een uur of 9. Na een voeding valt hij meteen in slaap over het algemeen.

één dag geleden

Ook om 19.00! En dat is trouwens echt niet te vroeg, wakker liggen in de nacht heeft daar niks mee te maken. Een baby "hoort" een nacht van 12 uur te maken als het even kan. Dus je doet het goed 😊

één dag geleden

Voor een baby is het heel normaal om 19uur naar bed. Mijnes is 12 weken en ik doe het nu een aantal weken. Hij slaapt dan tot half 8 met 1x een nachtvoeding tussendoor. Sindsdien is hij veel vrolijker en tevreden. En ik heb m'n avond terug.

één dag geleden

Reactie op Beanie85

Ook om 19.00! En dat is trouwens echt niet te vroeg, wakker liggen in de na ...
Elke baby is anders. Als ik onze zoon om 19 uur naar bed brengt word hij rond 2/3 wakker en is hij ontroostbaar. Als we hem om half 10 naar bed doen slaapt hij tot 7/8 uur. Dus dan denk ik dat dit beter is voor hem en zo zijn er vast andere kindjes die ook niet perse 12 uur slapen achtereen gesloten

één dag geleden

Reactie op ZJN

Elke baby is anders. Als ik onze zoon om 19 uur naar bed brengt word hij ro ...
Natuurlijk loopt niet elk kindje gelijk, maat het is wel zo dat een nacht voor een baby 12 uur "hoort" te duren (daarom zet ik het tussen ""). Misschien heeft je zoontje binnenkort wel behoefte eerder naar bed te gaan, misschien niet. Er zijn altijd uitzonderingen. Mijn dochtertje sliep eetst ook later, de eerste newborn weken. Maar inmiddels al een poos een nacht van zo'n 12 uur. Omdat de baby van @ts wel goed gaat slapen om 19.00, geeft dit aan dat hij dat al nodig heeft.

één dag geleden

Reactie op Beanie85

Ook om 19.00! En dat is trouwens echt niet te vroeg, wakker liggen in de na ...
Geef je dan geen voeding meer tussendoor? Hoe oud is je baby?

één dag geleden

Reactie op Lila4

Geef je dan geen voeding meer tussendoor? Hoe oud is je baby?
Ze drinkt in dr nacht vaak 1 keer, een enkele keer slaapt ze door. Exhr wakker is ze dan niet btw, ze is dan aan het zoeken in haar slaap en ligt na 10 min drinken alweer in haar bedje. Ze is nu 3 maanden.

15 uur geleden

Hier gaat Yinthe tussen half 7 en 7 naar bed. Dan slaapt ze tot meestal half 7 met 1 of 2 voedingen er tussen. Zij heeft totaal geen moeite met weer opnieuw inslapen alleen nu ff met de heat of the sprong haha Meestal met n kwartier is ze dan weer vertrokken 😂 Wij doen in de nacht ook zo min mogelijk licht maar net genoeg om te zien wat we doen, liever geen luier verschonen maar helaas moet dat nu wel met kapotte billen door de zure poep. Geen gepraat of getuttel tijdens de voeding gewoon de fles en door haha

14 uur geleden

Onze zoon is ook 13 weken, wij geven tussen 18:00/19:00 ook een flesje, leggen hem dan op bed. Maken hem rond 22:00/23:00 wakker voor nog een flesje, daarna slaapt hij door tot de volgende dag 7:00

14 uur geleden

Hier hetzelfde verhaal als bij Djoekemom. Maar heel soms slaat hij de voeding van 3uur snachts al over en slaapt hij al lekker door

14 uur geleden

Hij is nu 15w

10 uur geleden

Mijn zoontje gaat sinds de wintertijd al 17/17:30 naar bed😩😩😩😩 hij is dan ook al rond 5 uur snachts klaar wakker

9 uur geleden

Rond half 7 a 7 uur, en slaapt dan tot half 7 a 7. Sinds nu 2 weken zonder nachtvoeding

8 uur geleden

Mijn dochter heeft eigenlijk totaal geen ritme. Ze gaat tussen 19:30-21:00 naar bed, ligt eraan hoe de slaapjes lopen. Meestal heeft ze echt rond 18:00 een slaapje nodig dus de nacht gaat dan automatisch ook later in. Ik probeer de flessen zo uit te laten komen, dat ze deze allemaal gehad heeft voor ze de nacht in gaat maar dat lukt niet altijd. Geeft niet want ze wordt niet wakker als ik haar uit bed haal voor een fles. De nachten duren hier 10-12 uur, maak haar uiterlijk 8:00-8:30 wakker want anders lukt het nooit om 5 flessen te geven. Ze is 14 weken.