29 Reacties

3 maanden geleden

Is ze al weer op haar geboorte gewicht? Tegen mij zeiden ze dat als ze terug zijn op hun geboorte gewicht je het best kan uitstellen naar 4 a 5 uurtjes.

3 maanden geleden

Ik zou d'r lekker laten doorslapen tot ze zelf komt!

3 maanden geleden

Reactie op jinglebell

Is ze al weer op haar geboorte gewicht? Tegen mij zeiden ze dat als ze teru ...
Ze is al ver boven haar geboorte gewicht 🥰

3 maanden geleden

Ik heb er bij mn zoontje voor gekozen om overdag elke 3 uur aan te houden, en ‘s nachts hem te laten slapen en zelf komen voor voeding. Dat werkte bij hem heel goed, na 6 weken sliep ie van 22:00 tot 10:00.

3 maanden geleden

Reactie op Malita

Ik heb er bij mn zoontje voor gekozen om overdag elke 3 uur aan te houden, ...
Ah oké Isgoed bedankt voor de tip 🤗

3 maanden geleden

Reactie op Malita

Heerlijk! Daar gaan wij ook voor haha

3 maanden geleden

Reactie op Malita

Dit doen wij idd ook. Overdag op ritme elke 3 uur. Straks als hij op geboorte gewicht is hou ik een speling aan van 30 min vroeger of later. En in de nacht op verzoek. Bij de eerste hebben we eerst op verzoek gevoed. Het resultaat was dat hij snachts elke 2 tot 2.5 uur kwam. Vandaar dat we nu echt op ritme voeden. Maar je moet vooral kijken wat bij jou en je kindje past. Beide opties zijn prima.

3 maanden geleden

Reactie op rs2024

Ze is al ver boven haar geboorte gewicht 🥰
Dan hoef je haar snachts in ieder geval niet elke 3 uur wakker te maken 🥰 overdag zou ik de tijd nog wel goed in gaten houden.

3 maanden geleden

Reactie op jinglebell

Dan hoef je haar snachts in ieder geval niet elke 3 uur wakker te maken 🥰 ...
Oké isgoed bedankt

3 maanden geleden

Reactie op jinglebell

Dan hoef je haar snachts in ieder geval niet elke 3 uur wakker te maken 🥰 ...
Mag ik ook vragen waarom s’nachts door laten slapen en in de ochtend / middag wel wakker maken ?

3 maanden geleden

Reactie op rs2024

Mag ik ook vragen waarom s’nachts door laten slapen en in de ochtend / midd ...
Dan drinken ze overdag wat meer, in de hoop dat ze snachts wat langer tussen de voedingen kunnen laten. Kun je zelf ook wat meer slapen in de nacht!

3 maanden geleden

Reactie op jinglebell

Is ze al weer op haar geboorte gewicht? Tegen mij zeiden ze dat als ze teru ...
Geldt dat voor de middag of avond onding?

3 maanden geleden

Reactie op pln92

Geldt dat voor de middag of avond onding?
Mijn dochter is 6 dagen oud en 60 gram boven geboortegewicht. Ik mag overdag 4 uur ertussen laten als ze slaapt en de nacht tot 6 uur.

3 maanden geleden

Reactie op Roos__

Dan drinken ze overdag wat meer, in de hoop dat ze snachts wat langer tusse ...
Aah oke isgoed bedankt

3 maanden geleden

Wij maken onze zoon wakker, zodat hij zijn “lange” slaap in de nacht pakt. In de nacht doen we op verzoek.

3 maanden geleden

Wij maken hem dan wel wakker, meestal half uurtje later dan gepland ofzo. Verloskundige zei dat er in de nacht prima 5 uur tussen kan zitten maar liever niet langer. Wij zetten nu dus de wekker na 5uur in de nacht, meestal komt hij dan na 4/4,5 uur zelf.

3 maanden geleden

Hier ook een dochter die er gerust 4,5 uur of 5 uur tussen laat. Ik laat het maar gewoon zo. Ze zal genoeg binnen krijgen want plast en poept ook goed. Komt ook goed aan. Heb ook het idee dat ze minder krampen heeft sinds ik haar niet meer iedere 2,5/3 uur wakker maak. Dus win win ☺️

3 maanden geleden

Ik voed in de nacht op verzoek. T ene moment zit er 2 uur tussen andere moment 5.5 uur. Zolang je kleintje goed groeit en aankomt mag je best n keer wat langer er tussen laten🩷

3 maanden geleden

Mijn dochter is morgen een week oud en slaapt vaak overdag tussen de 4 a 5 uur door, soms komt ze tussendoor nog wel hoor. In de nacht slaapt ze tussen de 5 a 6 uur door

3 maanden geleden

Reactie op rhnv

Mijn dochter is morgen een week oud en slaapt vaak overdag tussen de 4 a 5 ...
Wow wat een droom 😍 die van ons (10 dagen) slaapt overdag vaak kort, zo’n 1 uur. Is steeds meer wakker. In de nacht slaapt hij wel langer maar veel gejengel tussendoor. Overdag trouwens ook.