30 Reacties

één maand geleden

Reactie op Naomii

Mag ik vragen hoe je je baby laat 'spelen? 🙈
Haha maar echt 🥲

één maand geleden

Hier wordt de kleine rond 06:00-07:00 wakker de laatste dagen en valt na de fles ook meteen weer in slaap tot 09:30-10:00. Dan kijken we wanneer hij zichzelf meld voor een fles, meestal tussen 10:00-11:00. In de middag is het echt nog zoeken en geven we de fles en slaapjes op verzoek, dit gaat voor nu nog het beste. Rond 18:30 in bad samen met zijn grote zus, dan rond 19:30 een flesje ( ligt er een beetje aan hoelaat de fles ervoor was) Erna slaapt die nog even tot 22:00-23:00 en dan wordt die wakker voor de fles en na de fles gaan we samen naar bed en slaapt die weer tot de ochtend door meestal.

één maand geleden

Reactie op Naomii

Mag ik vragen hoe je je baby laat 'spelen? 🙈
Op schoot samen kletsen, liedje zingen, (contrast) boekje kijken. In de wipper lekker om haar heen kijken. In de box, onder de mobiel, heeft ze hele verhalen tegen de diertjes boven haar.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Op schoot samen kletsen, liedje zingen, (contrast) boekje kijken. In de wi ...
Alles wat je doet in wekkertijd is een activiteit, ook voeden/badderen/aankleden/door huis lopen. Alles geeft prikkels, je praat erbij en je kindje leert. Zelfde dus in wipper of box, ook al spelen ze niet echt, ze leren van alles!

één maand geleden

Voor degene die vroeg op de avond hun kindje al op bed leggen en dan later in de avond slapend een flesje geven: verschoon je dan ook niet? Want mijn zoontje wordt daar echt wakker van. Maar als ik hem langer dan 4-5 uur met een luier laat liggen dan is die echt heel erg vol. Zijn plas luiers zijn echt flink. Hoe doen jullie dat dan? En ook met die nacht doorslapen.. hier komt ie nog 1x per nacht, soms 2 (nu 8 weken). Wil graag naar op tijd naar bed brengen en de nacht doorslapen toewerken maar lukt hier echt nog niet helaas.

één maand geleden

Zou je kindje volgen. Hier één die zowat de hele ochtend slaapt en de hele middag wakker is. S nachts ook prima slaapt. Mijn ervaring; lekker laten slapen en meenemen in je eigen leven. Liefs

één maand geleden

Reactie op KimselM

Voor degene die vroeg op de avond hun kindje al op bed leggen en dan later ...
Ik geef bv maar verschoon inderdaad niet tussen 19u en 6u. Tenzij ze gepoept heeft. Luier een maatje groter doen? Dan kan ie meer op vangen. Ik heb wasbare luiers en kan een extra booster toevoegen maar nog niet nodig gehad.

één maand geleden

Reactie op KimselM

Ik verschoon wel, hier idd ook volle luiers. Daarna ga ik ‘prikkel arm’ voeden in het donker. Verschonen ook met een klein lampje. Voor 8 weken is het heel normaal dat ze ‘s nachts nog komen. Mijn zoontje is 11 weken en slaapt nu net door :).

één maand geleden

Reactie op KimselM

Wij leggen onze dochter rond 20.00 op bed. Om 22.30/23.00 nog een ‘droomvoeding’. Wij verschonen wel maar doen dat zonder tegen haar te praten of felle lampen aan te doen. Ze wordt tot nu toe even heel kort wakker tijdens het verschonen en daarna tijdens de fles valt ze weer in slaap. Ze slaapt dan door tot 06.30-07.30.

één maand geleden

Reactie op KimselM

Wij willen dat ook graaf maar lukt allemaal niet. Wat wij nu doen is om 19.30/ 20.00 u de ' laatste' fles, en dan komt hij rond 02.00 uur ongeveer. En dat sluit weer mooi aan op de fles van 06/07 uur. Hij komt snachts toch wel, ook al geven we de laatste fles om 23u.... en vaak kregen we hem daarna extra moeilijk in slaap. En met de volle plasluier... wij doen een maat groter om. Dat gaat goed! Maar op moment verschoon ik hem ook gewoon om 02u omdat hij dan al 6u met dezelfde luier zit.