14 Reacties

4 maanden geleden

Die van ons is bijna 2 weken oud en slaapt eigenlijk bijna heel de dag 🙈 Overdag gaat prima! Zo nu en dan snachts houd die vooral mama lekker wakker. Dan wil die tussen de voedingen niet slapen. Vannacht wilde die bijvoorbeeld pas om half 5 slapen 😐 Zombie modus is on haha

4 maanden geleden

Het komt nog als ze buikkrampen krijgen.

4 maanden geleden

Hier hetzelfde

4 maanden geleden

Hier zelfde, dag vijf inmiddels en slapen, soms even wat langer wakker, alleen een huiltje als hij weer aan de borst wil

4 maanden geleden

Reactie op Charis91

Die van ons is bijna 2 weken oud en slaapt eigenlijk bijna heel de dag 🙈 O ...
Oooh dan snachts lekker aan het spoken haha, Nee hier gaan de nachten tot nu toe ook super goed, echt eten neerleggen slapen, Zo herinnerde ik het me van mn eerste ook niet, vandaar de vraag 😂

4 maanden geleden

De wakkertijd is vanaf een week of 8 ca. 45min toch? Ik moet me er weer in verdiepen. (moet nog bevallen van baby 3) . De eerste paar weken hebben ze nog geen ritme, op een gegeven moment ga je dat herkennen en kun je er je voordeel mee doen 😉

4 maanden geleden

De onze is afgelopen donderdag geboren en slaapt zo'n, even grove schatting, 20 uur per dag? Overdag slaapt hij sowieso als een roos in de box of bij iemand op de arm. 's Nachts gaat ook goed, behalve het eerste 'blok'. We verschonen/temperaturen/voeden elke 3 uur. Zodra we naar bed gaan, is het eerste blok kansloos. Of we nou om 21u of om 23u of om 1 uur naar bed gaan maakt niet uit - Het naar bed gaan is een drama. We weten inmiddels dat wij dat eerste blok zelf de slaap wel kunnen vergeten. De blokken daaropvolgend doet hij het weer keurig in z'n co-sleeper, dus waar het aan ligt weten we niet. Vanavond gaan we proberen met de babyfoon, daarop zit White noise en een nachtlampje, misschien vindt hij het te donker of te stil..

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

De onze is afgelopen donderdag geboren en slaapt zo'n, even grove schatting ...
Dat hadden wij dus bij de eerste ook, eerste blok drama daarna niks aan het handje, Niet dat dat lang duurde, was een kwestie van de eerste 2 weken ook dus alsnog niks te klagen gehad. Had me al ingesteld op gebroken nachten maar dit gaat TOT NU TOE wel heel soepeltjes 🫣😂

4 maanden geleden

Reactie op Bloempje51

De wakkertijd is vanaf een week of 8 ca. 45min toch? Ik moet me er weer in ...
Ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer, al had ik het idee dat mn eerste wel meer wakker was, kan natuurlijk per kind verschillen en zal vast de eerste zijn die zich afvraagt waarom haar kind zoveel slaapt, maar toch 😂

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

De onze is afgelopen donderdag geboren en slaapt zo'n, even grove schatting ...
Geef je toevallig flesvoeding? En hoog je op voordat je naar bed gaat?

4 maanden geleden

Reactie op Charis91

Geef je toevallig flesvoeding? En hoog je op voordat je naar bed gaat?
Ja, en ja 😅

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ja, en ja 😅
Wij hadden dit ook. Wij doen nu een fles eerder ophogen. Helpt heel veel 🤭 Misschien een tip haha

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ja, en ja 😅
Oh en wij slapen met de gordijnen deels open & lampje aan. Zodra we het licht uitdoen vind die dat ook niet leuk haha Als het licht buiten word gaat het lampje uit 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Charis91

Wij hadden dit ook. Wij doen nu een fles eerder ophogen. Helpt heel veel 🤭 ...
Thanks! Wij hebben gisteren niet meer opgehoogd omdat hij eigenlijk gedurende de dag niet 1x heeft opgedronken wat we aanboden. En ik heb m'n hoofd in de co-sleeper gelegd, en tegen zijn hoofd ge-sshht. Geen krijs-uurtje gehad! 🥳 Maar ja, nou weet ik natuurlijk niet of het dat was of het ophogen 😅 vanavond opnieuw testen