11 Reacties

8 dagen geleden

Hier ook gebeurd. Geen tip, we hebben het gewoon uitgezeten 🤷🏽‍♀️🤣

8 dagen geleden

Hier ook hoesten en heel vaak speen terug willen ‘s nachts. Luider ademen en onrustiger fles drinken. Gewoon verkouden.. Ach goed om weerstand op ge bouwen, enige wat je kan proberen voor verlichting van slijm is stoomcabine van de douch malen en daar 10 min gaan zitten met je kindje.

7 dagen geleden

Gaat hier al weken af en aan zo. Dan weer bijna over, en dan beginnen we weer overnieuw 😵‍💫

7 dagen geleden

Voor dichte neus gebruiken we toco tholin. Op een schoteltje een paar druppels naast het bedje . Hoesten idd uitzitten

6 dagen geleden

VSM tussikind?

6 dagen geleden

Heb geen tip maar mijn dochtertje doet dat al bijna 6 weken nu. Verschikkelijk om je kindje zo te zien. Nu eindelijk van de dokter pufer gekregen in de hoop dat het werkt

6 dagen geleden

Ik weet niet of het toeval is, maar ik had een diffuser op haar kamertje gezet (zonder geur enkel waterdamp) zelf had ik het idee dat ze toen minder moest hoesten en minder haar neus dicht had zitten, de lucht is dan vochtiger dat irriteert de keel minder. Maar kan toeval zijn hoor! Misschien dat de verkoudheid toen net over was

6 dagen geleden

Is het kindje ook benauwd ? Koorts ?

6 dagen geleden

Reactie op joyceverhaar

Is het kindje ook benauwd ? Koorts ?
Had koorts. Benauwd viel mee. Het was vooral hoesten, slijm, neusje dicht. Maar het lijkt nu iets minder te worden!

6 dagen geleden

Bij ons binnen vijf dagen was voorbij ,mijn kindje is bijna vijf maande oud . heemstwortel ( thee drinken en in de neus spuiten ,par druppels, plus zoutoplossing spuiten 2keer per dag )

5 dagen geleden

Goed neusspoelen met nacl.