13 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb redelijk hetzelfde, veel hoesten, hoewel ik die kokhalsreflex bij het slijm ophoesten inmiddels geaccepteerd heb. Ik ben ook bang om misselijk te zijn en over te geven (tot nu toe heb ik - nog - geen last van misselijkheid, ben nu 7+3), dus ik leef met je mee!

7 maanden geleden

Ik ga ook kokhalzen als ik moet hoesten😅

7 maanden geleden

Ik heb er ook last van! Soms ook met tandenpoetsen, vooral wanneer de tandpasta gaat schuimen... had er ook last van bij m'n eerste zwangerschap, ging vanzelf weer over toen

7 maanden geleden

Reactie op S038

Ik ga ook kokhalzen als ik moet hoesten😅
Ja heb dit dus nooit eerder gehad hahahahaha. Echt onwijs vervelend

7 maanden geleden

Heeeel herkenbaar! Als ik heel erg moest hoesten is het zelfs meer dan alleen hokhalzen. Echt heel gênant… had dat laatst bij mn schoonmoeder… helaas zijn je spieren slapper nu en gaat dat klepje in je huig dus sneller omhoog. Maar goed hopelijk is de hoest tijdelijk 🤞🤞

7 maanden geleden

Ik heb het trouwens nog nagevraagd bij de gynaecoloog en het was niet erg ofzo. Je kindje zit veilig en het kan niks kwaad.

7 maanden geleden

Reactie op Roosje97

Heeeel herkenbaar! Als ik heel erg moest hoesten is het zelfs meer dan alle ...
Ja echt vreselijk hè. Had het in de wachtkamer van de huisarts. Al die mensen boos kijken🫣

7 maanden geleden

Reactie op Roosje97

Ik heb het trouwens nog nagevraagd bij de gynaecoloog en het was niet erg o ...
Gelukkig! Had het idd ook gevraagd. Tis gewoon erg vervelend het kokhalzen bij elke hoest😫

7 maanden geleden

Heel herkenbaar. Vooral verkouden en nog steeds veel hoesten en dus inderdaad ook kokhalzen! Ik ben nu 10W 3D

7 maanden geleden

Ik heb het ook.. met hoesten inderdaad maar ook als ik een vieze geur ruik 😂 eigenlijk kokhals ik de hele dag door heel irritant.. hoop dat dat snel weer over gaat

7 maanden geleden

Ik moet ook echt heel vaak kokhalzen. Maar ik heb geen eten op dus er valt niks te kokhalzen. Ook idd nu als ik moest maar komt meer omdat er in mn keel 1 klein plekje droog is waardoor het kokhalsreflex komt. En bij het tandenpoetsen als ik bij mn kiezen poets...

7 maanden geleden

Mijn dagen bestaan uit kokhalzen misselijk niezen en hoesten

7 maanden geleden

Reactie op MPrins

Mijn dagen bestaan uit kokhalzen misselijk niezen en hoesten
Hier hetzelfde. Echt vreselijk