20 Reacties
6 dagen geleden
Om de 2 dagen. Qua producten heb ik van alles, ze heeft een "makkelijke" huid dus kan overal tegen zeg maar.
Ik heb naif, happy earth badolie, weleda, kruidvatmerk. Wissel het een beetje af, meeste dingen zaten in van die babyboxen dus vandaar dat ik van alles heb. Sommige dingen zelf gekocht. Olie is wel fijn vind ik! Na het badje doe ik ook wisselende dingen. Kokosolie of naif babybalm/naif nurturing cream zijn favorieten. Maar heb ook neutrale babyolie. Heb een hoop als ik het zo typ, haha!
6 dagen geleden
Een keer per week want ik vind dat babyshuid zelf voor huid barrières moet zorgen. En dan gebruik ik een badolie van zwitsal, ik was een keer zijn haren met neutral baby shampo en daarna smeer ik hem in met neutral huidolie.
( ik was zijn billen wel elke keer nadat hii een vieze luier heeft gehad)
6 dagen geleden
Elke avond voor het slapen geen heel kort onder de douche met papa :) en dan met de producten van naïf. Daarna insmeren met huidolie ☺️ ze vind het heerlijk
6 dagen geleden
1 of 2 keer per week, met een klein beetje naïf wasgel en smeren met la roche posay lipikar of kokosolie. Droog huidje hier.
6 dagen geleden
1 of 2x per week, waarvan de laatste 2 weken in de hottub, heerlijk floaten met een nekring om.
Wij gebruiken geen zeep
6 dagen geleden
Om de dag ongeveer. Soms komt het niet helemaal uit. Maar wel elke ochtend en avond een wasje over het gezicht, handjes en onderkant. We gebruiken naïef. In de avond smeren we shea butter en in de ochtend smeren we babyolie van naif. Ook heb ik gezichtscrème van weelde, die vind ik super fijn
6 dagen geleden
2x per week in badje. Naïf badolie en erna vaak Naif crème en Zwitsal haarolie.
5 dagen geleden
1 tot 2x per week. 1x per week onder de douche en enkel water de andere keer in bad, dan gebruiken we Zwitsal en daarna baby huidolie of baby bodylotion