20 Reacties

6 dagen geleden

Hier gaat hij 2 a 3 x per week in bad / douche. Tijdens een badje gebruiken we badolie en anders gewoon wasgel & shampoo van zwitsal. Erna lekker bodylotion ook van zwitsal 😊

6 dagen geleden

Meestal om de dag soms zitten er 2 dagen tussen. Baby badgel (duits merk), baby shampoo (happy earth), babyolie (hipp). En dan elke ochtend goedemorgen haarlotion van zwitsal.

6 dagen geleden

Om de 2 dagen. Qua producten heb ik van alles, ze heeft een "makkelijke" huid dus kan overal tegen zeg maar. Ik heb naif, happy earth badolie, weleda, kruidvatmerk. Wissel het een beetje af, meeste dingen zaten in van die babyboxen dus vandaar dat ik van alles heb. Sommige dingen zelf gekocht. Olie is wel fijn vind ik! Na het badje doe ik ook wisselende dingen. Kokosolie of naif babybalm/naif nurturing cream zijn favorieten. Maar heb ook neutrale babyolie. Heb een hoop als ik het zo typ, haha!

6 dagen geleden

Een keer per week want ik vind dat babyshuid zelf voor huid barrières moet zorgen. En dan gebruik ik een badolie van zwitsal, ik was een keer zijn haren met neutral baby shampo en daarna smeer ik hem in met neutral huidolie. ( ik was zijn billen wel elke keer nadat hii een vieze luier heeft gehad)

6 dagen geleden

Elke avond voor het slapen geen heel kort onder de douche met papa :) en dan met de producten van naïf. Daarna insmeren met huidolie ☺️ ze vind het heerlijk

6 dagen geleden

Bijna elke dag in bad met spullen van naïf.

6 dagen geleden

Hier 1x in de week onder de douche, soms 2x (dan ook eens in bad). Geen producten, alleen water. Wel elke ochtend wassen met een doek en elke dag schone kleertjes aan.

6 dagen geleden

1 of 2 keer per week, met een klein beetje naïf wasgel en smeren met la roche posay lipikar of kokosolie. Droog huidje hier.

6 dagen geleden

1 á 2 x per week in bad/douche en dan gebruik ik de Incia shampooschuim/wasgel. Daarna insmeren met kokosolie, dat ruikt zalig 🥰

6 dagen geleden

1 of 2x per week, waarvan de laatste 2 weken in de hottub, heerlijk floaten met een nekring om. Wij gebruiken geen zeep

6 dagen geleden

Reactie op Linda93

1 á 2 x per week in bad/douche en dan gebruik ik de Incia shampooschuim/was ...
Welke kokosolie gebruik jij als ik vragen mag?

6 dagen geleden

Om de dag ongeveer. Soms komt het niet helemaal uit. Maar wel elke ochtend en avond een wasje over het gezicht, handjes en onderkant. We gebruiken naïef. In de avond smeren we shea butter en in de ochtend smeren we babyolie van naif. Ook heb ik gezichtscrème van weelde, die vind ik super fijn

6 dagen geleden

1x per week in bad met moedermelk. Insmeren met shea butter of de producten van de weleda baby lijn.

6 dagen geleden

In bad meestal maar 1x en verder 1x of 2x onder de douche. Met Weleda tijdens bad/douche en daarna naïf bodylotion of olie van weleda.

6 dagen geleden

1 of 2x per week. In badje Zwitsal badolie. Voor het badje insoppen met Zwitsal zeepvrije wasgel. Héérlijk!

6 dagen geleden

Ongeveer 2x per week in bad of douche. Enige wat we gebruiken us Neutral shampoo, hij heeft veel haar en die worden echt mega snel vettig. Voor de rest alleen water en een washandje. Die tere huid heeft nog geen zeep nodig! Beter zelfs om dat nog niet te gebruiken.

6 dagen geleden

2x per week in badje. Naïf badolie en erna vaak Naif crème en Zwitsal haarolie.

6 dagen geleden

1x per week in bad met een beetje weleda. Daarna insmeren met kokosvet/olie

5 dagen geleden

Wij meestal 2x keer per week en doen dan inoli badolie in het badje. Daarna smeren we niks, omdat die badolie genoeg is! Wel een beetje gezichtscreme van weleda.

5 dagen geleden

1 tot 2x per week. 1x per week onder de douche en enkel water de andere keer in bad, dan gebruiken we Zwitsal en daarna baby huidolie of baby bodylotion