32 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op Ruelle

Bedoel je met 6x165 6x 150+5 schepjes? Heb je al eens een fles van 180+6 aa ...
Dank voor jullie reacties! Ja ik geef 150+5 flessen. Als ik het zo lees zit het verschil hem denk ik in wakkertijd. Die van mij is vaak na 1 uur en 15 min al weer moe. Soms ook iets langer. Maar 2 uur redt hij echt niet. Slaapjes zijn vergelijkbaar, tussen 45 min en 2 uur en 15 min. Vanmorgen bijvoorbeeld was hij 0630 wakker. Dronk 07 uur en sliep weer om 0740.. hij werd wakker om 0930, dan redden we dan dus nooit om pas om 1030 of 11 te geven 😅.

8 dagen geleden

Reactie op Boomklevertje

Hier ook hoor, dochtertje van 14 weken en 7 kilo. Grote flessen krijgt ze n ...
Ik denk ook dat we zeker niet de enige zijn, hier ook 'go with the flow', maar soms vraag ik me echt af hoe anderen dat doen met bijv maar 4 of 5 flessen. Maar ook hier geldt, ik heb een hele blije baby en het werkt zoals het gaat! Was vooral nieuwsgierig naar andere schema's 😄

8 dagen geleden

3x150 en 2x180 (ochtend en avond). Hij is 13 weken en 4 dagen

7 dagen geleden

Reactie op Momoftwo20202024

Ik denk ook dat we zeker niet de enige zijn, hier ook 'go with the flow', m ...
Jaa vraag ik mij ook echt af, maar qua wakker tijd zitten wij inderdaad ook op een uurtje, max 1.5. Ach zolang de baby blij is zijn wij blij 😅

7 dagen geleden

Ik zit op 3x 150+5 (170ml) en 2x 180ml afgegoten dus net 10 ml meer bij 2 flessen. Alleen nu twijfel ik enorm of dit dus te veel is aangezien ze gister gezegd hebben ze te hard groeit en dit wel normaal was geweest bij borstvoeding maar te hard groeit omdat het kunstvoeding is… terwijl als ik reacties van andere lees geven hoop mensen nog meer voeding dan dit. Ze is nu 13+5 (gecorrigeerd 10+5) en woog gister 5.8 kilo. (Woon Turkije dus geen idee of ze hier strenger zijn of gemiddelde groei lager ligt hier, maar ben er nu wel onzeker door)

7 dagen geleden

5 flessen van 180 +6 Tijden: 07.00u, 11.00, 15.00u, 19.00u en 23.00u. Ons zoontje is nu bijna 16 weken en 6 kg. (Geboortegewicht was 3100gr) Als jouw kindje deze hoeveelheid nodig heb die je nu geeft is dat toch prima? Niet onzeker zijn, ieder kindje is anders is wat ze nodig hebben aan cc's. Ze volgen hun eigen groeilijntje, vertrouw erop dat je kindje niet meer zal drinken dan ze nodig heeft...

7 dagen geleden

Wij 5x 180+6 en dan afgieten naar 180, ene keer laat ze 40 staan en andere keer 20 en soms wel leeg😂 Ze is 12 weken en weegt 6,1 kg en ze growth netjes volgens de curves. Mocht ze snachts wakker worden voor een fles bieden we 120 aan, dit drinkt ze 9/10 niet leeg.

7 dagen geleden

5/6 keer 180 maar vaak drinkt ze 2 flessen 140 dus altijd onder de 1000cc

3 dagen geleden

Reactie op ashley1008

Ik zit op 3x 150+5 (170ml) en 2x 180ml afgegoten dus net 10 ml meer bij 2 f ...
Mijn dochter had met 13 weken een afspraak bij cb en zij was 6,5 kg .. jou dochter is lichter dan mijn dochter ik denk dat ze in Turkije misschien andere regels hebben zou me echt niet druk maken ze groeit oprecht normaal

3 dagen geleden

Reactie op rs2024

Mijn dochter had met 13 weken een afspraak bij cb en zij was 6,5 kg .. jou ...
Jaa ikzelf dacht gewoon dat ze een inhaalslag maakte aangezien ze in lengte ook goed gegroeid was. 37+1 geboren met gewicht van 2.580 en 48 cm en laatst was ze ook al 62cm 🤷🏼‍♀️

3 dagen geleden

Reactie op ashley1008

Jaa ikzelf dacht gewoon dat ze een inhaalslag maakte aangezien ze in lengte ...
Ja ik denk dat hun anders meten zal me er echt niet druk om maken

3 dagen geleden

Reactie op ashley1008

Jaa ikzelf dacht gewoon dat ze een inhaalslag maakte aangezien ze in lengte ...
Sorry als ik me er in meng, maar ze kijken naar het gemiddelde van de bevolking, dus bij jou turkse bevolking, hier in nl naar de nederlandse. Als je kijkt naar de gemiddelde turkse man die is 1,76 en de nederlandse 1,84. Ik gok dat ze daar dus andere gemiddeldes hebben. Maak je niet druk, je kleinte groeit volgens mij hardstikke mooi.