7 Reacties
3 maanden geleden
Wij boden gewoon 120 aan. Ene keer dronk ze het leeg en de ene keer 70/80/90. Soms heeft ze wat meer honger. Kan gerust geen kwaad! Wel hou je het dan langer aan. Ze is nu 4 weken en 5 dagen en drinkt nog steeds op deze manier en CB zei dat het prima is.
3 maanden geleden
Reactie op baby4july2024
Wij boden gewoon 120 aan. Ene keer dronk ze het leeg en de ene keer 70/80/9 ...
Hier idd precies hetzelfde! Wij houden ook 120 aan en soms is het flesje helemaal op en soms houden we nog wat over. CB zei bij ons ook dat het prima is!
3 maanden geleden
Reactie op Noakersten
Hier idd precies hetzelfde! Wij houden ook 120 aan en soms is het flesje he ...
Toevallig! Je komt ook uit Zaandam toch? Heb je naam wel eens voorbij zien komen 😊
3 maanden geleden
Reactie op baby4july2024
Toevallig! Je komt ook uit Zaandam toch? Heb je naam wel eens voorbij zien ...
Hahaha ja dat klopt! Wat toevallig!🙈
3 maanden geleden
Die van ons dronk ook heel lang 90+3. Tot ik merkte dat hij nog door wilde drinken terwijl de fles al leeg was.
In overleg met het consultatiebureau mochten we ophogen naar 110 (dus 120+4 en afgieten tot 110). Wanneer hij dit 7 dagen achter elkaar elke fles drinkt mogen we ophogen van het cb.
Alleen wanneer ik merk dat hij echt trek houdt dan ga ik hem gewoon 120 geven hoor!
3 maanden geleden
Zoontje hier 18 dagen en doen inderdaad ook een flesje van 120 aanbieden en dan kijken wat jij opdrinkt. Net bijvoorbeeld 80 op en dan diep in slaap, vorige fles dronk hij makkelijk 110. Cb adviseerde op basis van gewicht liever niet meer dan 100/110 te geven.