19+1 en ca. 9 kg aangekomen 😔 Vorige zwangerschap 25+ aangekomen, laatste weken gestopt met wegen. Daarna wel alles er weer af + wat meer, maar leuk is anders, helemaal met een ‘zomerzwangerschap’
20 weken en ca. 1/1,5 kg aangekomen. Maar ik heb helaas HG. Tussendoor niet gewogen maar waarschijnlijk wel afgevallen. Gelukkig groeit de kleine wel goed!
Ben nu 23 +2 dagen zwanger en al 10 kilo aangekomem ( 5 kilo binnen 1 week tijd) .
Bij me eerste zoon (7 jaar nu) was ik 22 kilo aangekomen 58 naar 80 en bij me dochter (6jaar nu ) was ik 7 kili aangekomen
23 weken en nog maar 1,5 kg aangekomen. Waarschijnlijk ben ik gezakt in lichaamsvet e.d. vruchtwater, extra bloed en de baby aanzich erbij. Denk dat dit een beetje tegen elkaar opweegt en daarom nog maar 1,5 kg erbij. Ik sport ook regelmatig en eet niet meer dan voorheen.
Ik ben 23 weken en 1 kilo aangekomen. Nu was ik al zwaarder voor mijn zwangerschap dus niet aankomen is niet heel erg. De kleine meid groeit goed en ik let goed op met eten ivm zwangerschapsdiabetes :)
Jeetje t valt mij op dat dames allemaal relatief weinig aankomen. Zolang kindje maar gezond is natuurlijk maar ik ben nu 23 en +7 en dacht best gemiddeld te zijn 🤣