585 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Bmwz
Jeetje t valt mij op dat dames allemaal relatief weinig aankomen. Zolang ki ...
Valt mij ook op. Geen idee wat gemiddeld is maar of je nu veel of weinig aankomt, het lijf doet wat nodig is ❤️ dat is toch zo mooi hè
7 maanden geleden
Reactie op Bmwz
Misschien reageren hier meer mensen die blij zijn dat ze weinig aankomen? Geen idee hoor, maar ik ben nu met 23 weken ook al 8 kilo aangekomen. Volgensmij gewoon prima allemaal.
7 maanden geleden
Reactie op Bmwz
Kan ook nog komen he! Ik ben zelf al plussize, dus zeker ook blij dat ik nog steeds niet echt ben aangekomen. Ik weeg mezelf niet, dus eerste meting was met 9 wk bij de eerste vk afspraak, toen 86.0 en gisteren bij vk met 22 weken 87.0. Volgens mij was dit bij onze dochter wel anders en zo niet; uiteindelijk ben ik toen boven de 100 geëindigd en dus totaal alsnog zo'n 20kg aangekomen, ondanks dat dat tot een week of 16 ook nihil was. Dus het kan allemaal nog komen hoor, ik denk niet dat ik onder de 90 kg blijf 😂
En idd wat anderen zeggen, misschien dat er meer mensen delen die blij zijn niet echt aan te komen, dan mensen die zich misschien schamen of niet comfortabel voelen in hun nieuwe lichaam.
Zo lang je jezelf goed voelt, de baby het goed doet en jullie beiden relatief gezond zijn toch! 🥰
7 maanden geleden
Reactie op Bmwz
Haha I know. Ik ben 21 en +6,5. Van 54 kg naar 60,5. De verloskundige vertelde me ook dat als je petit bent ze vaker zien dat je in het begin wat meer aankomt. Bij mij komt er elke week netjes 0,5 bij dus ik denk helemaal bueno 😊
7 maanden geleden
Hier 22 weken en 1,5 kilo aangekomen 💪 vorige zwangerschap totaal 11 Helaas die 11 kilo niet kwijt geraakt door keizersnede. Weinig beweging en wel blijven eten. Dus deze zwangerschap wel stuk zwaarder gestart.
7 maanden geleden
Inmiddels ongeveer 6 kilo erbij. Begin zwangerschap 87 nu 93.. derde zwangerschap. Bij de vorige twee was start gewicht 90kg+ en kwam toen minder aan, tot eind zwangerschap. Hoe minder je weegt hoe meer je aankomt? Ruim 23 weken zwanger nu. Probeer er niet te druk om te maken of teveel over in te zitten, het is zoals het is.
7 maanden geleden
Ruim 22 weken nu en 7 kilo afgevallen 🤭 terwijl ik toch wel echt een buik begin te krijgen.
Volgens de VK komt het vaker voor, niks om me zorgen om te maken. Ik en die kleine doen het allebei goed, dus dan is het prima.