585 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
27+3 en 8 kg. Het boeit me eigenlijk ook echt niks hoeveel ik aankom, als i ...
Helemaal mee eens hoor! Bij onze dochter volgens mij ruim 30 kg aangekomen, ik weet mijn startgewicht niet, maar eindigde boven de 100 en dat is er idd uiteindelijk wel weer af gegaan!
6 maanden geleden
Ik ben momenteel 26+6 en ik ben niets aangekomen. Wel eet ik gewoon genoeg (ook soms ongezond) en mijn buik groeit! Daarbij wel gezegd dat ik behoorlijk overgewicht heb dus wat er niet aankomt hoeft er ook niet af! De 20 weken echo was prima. En ik voel onze kleine meid letterlijk gymnastieken in mijn buik dus ik maak mij niet te druk. Wel loop ik medisch, dus in het ziekenhuis, en daar gaan er geen alarmbellen af. Het ligt denk ik ook aan je eigen bouw etc. Je baby pakt alles wel wat er nodig is :)
6 maanden geleden
Ik heb ditzelfde. Keurige controles steeds, maar ik ben geen gram aangekomen (morgen 26 wk). Ik heb altijd een 'groene' BMI gehad en ik kom ook nu niets te kort. Op het begin was ik wel zenuwachtig voor m'n gewicht, ik was zelfs afgevallen, maar omdat ik de kleine bijna continu voel én omdat alle bloeduitslagen / controles steeds goed zijn, heb ik de zorgen over m'n gewicht losgelaten.
6 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Alleen weet jij toch niet hoe lang zij is en wat haar verdere bouw is en of ...
Ben 1.70 en idd gewoon een slanke bouw, altijd gehad 😊
Met de kleine gaat alles super goed, zit op de p70🙏
6 maanden geleden
Reactie op evarachelle94
Met de kleine gaat ...
Ik ben 1,60 en ben nu 28+1, en ook pas 2,5 kilo aangekomen, nu 62,1 van een startgewicht van 59,5. Mijn verloskundige maakt zich hier totaal niet druk om en de baby groeit helemaal goed, loopt zelfs wat voor op de curve. Het is echt voor iedereen zo anders. Ik ben er vooral blij mee want het is al zwaar genoeg 😅🫣
6 maanden geleden
Reactie op evarachelle94
Met de kleine gaat ...
Ja sorry ik vond haar reactie een beetje onaardig overkomen 🫣 Misschien niet zo bedoeld, maar vond het een beetje oordelend hahaha. Zo lang het goed gaat met de kleine is het oke toch!! 🤍
6 maanden geleden
Nou, vandaag weer controle gehad en "eindelijk" wat meer aangekomen 😆 Nu gaat t hard denk ik! 😊
6 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Ja sorry ik vond haar reactie een beetje onaardig overkomen 🫣 Misschien ni ...
Helemaal eens.. kilo’s zegt niets. Mijn verloskundige vraagt er ook niet om
6 maanden geleden
Ondertussen +5,5 kg sinds begin zwangerschap - 27 weken zwanger. Start gewicht was 88
Gemiddeld woog ik rond de 91-94 kilo voordat ik zwanger werd.. 🤔
6 maanden geleden
Reactie op Hillias
Is het raar dat ik nog nauwelijks wat ben aangekomen? Misschien 1 kilo maar ...
Hier ook maar 3 kilo. Is ook echt nog steeds niet te zien dat ik zwAnger ben. 25.2 weken nu
6 maanden geleden
Reactie op Hillias
Is het raar dat ik nog nauwelijks wat ben aangekomen? Misschien 1 kilo maar ...
Nee hoor. Ik ben 28 weken en 1 ,5 kilo erbij. Heb ook bijna geen buik terwijl hij super goed groeit.