30+4 en bijna de 10kg aangetikt. Hier heeft het ook een tijdje wat stil gestaan, maar de laatste dagen gaat het weer hard. Misschien ook door het warme weer icm vocht vasthouden.
30 weken en vandaag gewogen 9 kilo aangekomen merk nu wel dat mijn neus wat groter wordt gelukkig geen vocht vastgehouden bij deze zwangerschap zoals bij de andere 2 zwangerschappen
31 weken en 12 kg aangekomen. Van 66 naar 78 kg. Tijdens mijn vorige zwangerschap 20 kg aangekomen en dit was er na een half jaar weer vanaf. Hoort er gewoon bij 🙂
Je bij zwangerschap kan je neus veranderen en je gezicht etc
Je kan vocht ophoping hebben in je gezicht en nu zienje het alleen beetje aan mijn neus
Is super normaal na de bevalling is het weg😂
Zwanger van ons tweede kindje vandaag 30 weken zwanger en 4,5 kg aangekomen! Bij de eerste ook maar 10,5 kg aangekomen t is zo verschillend per vrouw en zwangerschap zolang je maar een gezond kindje op de wereld zet en je goed blijft voelen😃
Je bij zwangerschap kan je neus veranderen en je gezicht etc
Je kan vocht o ...
Owwh joh! Ik merk dat ik nieuw ben met dit soort dingen haha, daar had ik nog nooit van gehoord! Ik val wel af in m'n gezicht.. hopelijk blijft dat zo 🤣
1e zwangerschap, voorafgaand 57 kg en nu na 28 weken 65. Helaas zit het het niet in mn borsten maar in mn dijen 😅 mn borsten zijn amper gegroeid, nog steeds 75AA