585 Reacties

6 maanden geleden

Geen idee, laatste keer wegen is al even terug 🫣 zie de schaal zelf niet meer 😜

6 maanden geleden

1e zwangerschap van 108 naar 120 gegaan. Daarna niet echt wat verloren en nu zwanger van de 2de en niks aangekomen!

6 maanden geleden

27 weken + 3,5 kg. 😊

6 maanden geleden

Bijna 30 weken en nu 5 a 6 kg, mag zeker niet klagen 😳

6 maanden geleden

29 weken +7kg

6 maanden geleden

29 weken en +10. Alles in de tweede helft van het tweede trimester erbij gekregen. Nu lijkt het sinds 2 weken een beetje stil te staan

6 maanden geleden

Ik ben nu 29 weken zwanger en nog steeds erg weinig tot niets aangekomen..

6 maanden geleden

30+4 en bijna de 10kg aangetikt. Hier heeft het ook een tijdje wat stil gestaan, maar de laatste dagen gaat het weer hard. Misschien ook door het warme weer icm vocht vasthouden.

6 maanden geleden

30 weken en vandaag gewogen 9 kilo aangekomen merk nu wel dat mijn neus wat groter wordt gelukkig geen vocht vastgehouden bij deze zwangerschap zoals bij de andere 2 zwangerschappen

6 maanden geleden

Reactie op kaout123

30 weken en vandaag gewogen 9 kilo aangekomen merk nu wel dat mijn neus wat ...
Huh, je neus?

6 maanden geleden

31 weken en 12 kg aangekomen. Van 66 naar 78 kg. Tijdens mijn vorige zwangerschap 20 kg aangekomen en dit was er na een half jaar weer vanaf. Hoort er gewoon bij 🙂

6 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Huh, je neus?
Je bij zwangerschap kan je neus veranderen en je gezicht etc Je kan vocht ophoping hebben in je gezicht en nu zienje het alleen beetje aan mijn neus Is super normaal na de bevalling is het weg😂

6 maanden geleden

Zwanger van ons tweede kindje vandaag 30 weken zwanger en 4,5 kg aangekomen! Bij de eerste ook maar 10,5 kg aangekomen t is zo verschillend per vrouw en zwangerschap zolang je maar een gezond kindje op de wereld zet en je goed blijft voelen😃

6 maanden geleden

Reactie op kaout123

Je bij zwangerschap kan je neus veranderen en je gezicht etc Je kan vocht o ...
Owwh joh! Ik merk dat ik nieuw ben met dit soort dingen haha, daar had ik nog nooit van gehoord! Ik val wel af in m'n gezicht.. hopelijk blijft dat zo 🤣

6 maanden geleden

Morgen 31 weken en zit nog op -2.3kg 😅

6 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Owwh joh! Ik merk dat ik nieuw ben met dit soort dingen haha, daar had ik n ...
Dat is beter hahaha ja bij mijn andere 2 kids was het erger dus mag nu blij zijn gelukkig en hopen dat het zo blijft

6 maanden geleden

1e zwangerschap, voorafgaand 57 kg en nu na 28 weken 65. Helaas zit het het niet in mn borsten maar in mn dijen 😅 mn borsten zijn amper gegroeid, nog steeds 75AA

6 maanden geleden

30 weken 7,5 kilo aangekomen

6 maanden geleden

31 weken zwanger en 6 kilo aangekomen

6 maanden geleden

Bij m’n eerste kindje kwam ik 30 kilo aan. Nu bij m’n tweede ben ik 26 weken zwanger en +4 kilo