585 Reacties
Nieuwste boven 30 weken zwanger en 10 kilo aangekomen
31+5 nu en 8 kilo aangekomen. Bij mijn eerste kindje ben ik in totaal 10 kilo aangekomen, denk dat dat nu iets meer zal zijn.
31 weken en 8kg aangekomen (van 52 naar 60 kg).
Vorige zwangerschap kwam ik in totaal 16 kg aan, vooral de laatste paar weken. Ben benieuwd nu😆
Morgen 32 weken en nu 3kg aangekomen. Vermoed dat ik op hetzelfde gewicht uitkom als bij de eerste. Dan zou er nu nog 4kg bijkomen. Begon deze zwangerschap 5kg zwaarder als de vorige
29 weken, 14kg aangekomen
31 weken van 2 meiden en to nu toe 9 kilo aangekomen. Bij mijn 2 zwangerschappen hiervoor kwam ik 20/25 kilo aan dus vind deze heeel gek
28,5 week, 11,5 kilo aangekomen
28 weken en 11kg aangekomen
Week 28 en 8,3kg aangekomen en ik eet echt alles wat los en vast zit 👏🏻😜
31+3 en 6 kg erbij. Bij mn dochter was dit echt wel meer 🫣
31+3 en 7,4 er bij. Vorige zwangerschap was het meer😂
29 weken en +1. Dus weer wat afgevallen ipv aangekomen, schiet niet op zo. Al is het voor na de tijd wel fijn.
Die kleine eet mij op denk ik, heb al wel een mega buik dus dat zal het niet zijn..
Vandaag precies 30 weken en +15kg 🫠 Ik hoop echt onder de 20kg te kunnen blijven maar wordt wel kielekiele zo 😂
30 weken en inmiddels +20 kg. Schijnbaar heeft mijn lichaam dat nodig, dus het is wat het is!
Reactie op
AL__
Voor de zwangerschap woog ik 85 kilo, nu 94 kilo met 26 weken zwanger
Dus a ...
Nu 32 weken zwanger en 96,5 kg. Gewichtstoename gaat nu dus een stuk minder hard.
In totaal 11,5 kg aangekomen tot nu toe..
31+2 weken zwanger en 24 kilo aangekomen
Heb me niet bewust gewogen, maar bij de diabetesverpleegkundige bleek +11 kilo bij 28 weken