585 Reacties

5 maanden geleden

30 weken en 15 kg. Grrrrr

5 maanden geleden

32 weken en ongeveer 16 kg aangekomen. Vind het prima, ben bij de vorige zwangerschap 17 kg aangekomen in totaal dus gok dat ik er dit keer nog iets boven zal zitten. Prima zo

5 maanden geleden

Reactie op Aysee

32 weken en ongeveer 16 kg aangekomen. Vind het prima, ben bij de vorige zw ...
Same! 32 weken en +16kg.

5 maanden geleden

Nu zo'n tien. Voor iedereen die zich zorgen maakt over het aankomen: met borstvoeding, daarna achter een dreumes aanrennen en niet meer zo vaak kunnen borrelen etc. ben je het zo kwijt! Moet je wel een klein beetje gezond eten natuurlijk.

5 maanden geleden

Bijna 33 wkn en nu 4 kg bijgekomen, laatste controle zelfs -1kg

5 maanden geleden

Ik was dus 5 kg aangekomen met 26 weken maar daarna is er zwangerschapsdiabetes ontdekt en ben ik nu 2 kg afgevallen . Met 30+3 maar 3kg aangekomen .

5 maanden geleden

Reactie op Stroopwafels

Nu zo'n tien. Voor iedereen die zich zorgen maakt over het aankomen: met bo ...
Borstvoeding is geen garantie op afvallen 😂😂 dus die waan zullen we gelijk maar even ontdoen 😂 want niet iedereen valt dan af. Beste vriendin is in de tijd dat ze borstvoeding gaf aangekomen omdat ze zo veel honger had maar haar lichaam dat niet gebruikte voor de borstvoeding haha Ik ben er ook niet echt mee afgevallen toen, beetje gelijk gebleven met mijn gewicht na de bevalling.

5 maanden geleden

32 weken, 12 kg

5 maanden geleden

32 weken 13 kg

5 maanden geleden

31 weken 13 kg Ben 2 kg afgevallen. Vorige zwangerschap zat ik nu al op 25kg

5 maanden geleden

31+2 en bijna 13 kg aangekomen..

5 maanden geleden

Wou mijzelf niet wegen maar de nieuwsgierigheid overwon weer eens. Nu 33+1 en zo’n 7/8kg aangekomen

5 maanden geleden

Ik wil even voor iedereen die zich nu gaat spiegelen met andere mama's zeggen; iedereen komt aan, of juist niet op zijn eigen manier. Vergelijk je aub niet teveel met anderen want dit kan je heel onzeker maken. Zolang jij niet elke dag een zak chips weg eet, 10 repen chocola opeet en gewoon een beetje gezond probeerd te eten, maakt het echt niet uit of je nou 0 of 20 kg aangekomen bent. Uiteindelijk gaat het er om dat je kindje gezond is en die kilo's komen later wel weer.

4 maanden geleden

35 weken 😍 Nu 6.5 kg. Benieuwd naar laatste paar weken!

4 maanden geleden

34+5 en 10 kg bijgekomen, 1 kg afgevallen laatste weken 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

33 weken 12 kilo

4 maanden geleden

37 weken en ruim 10 kg

4 maanden geleden

36+5 en 10 kilo

4 maanden geleden

36+3 en 9 kilo aangekomen

4 maanden geleden

33+1 en 9 kilo aangekomen