585 Reacties

4 maanden geleden

33 weken en 5kg aan gekomen (2e kindje)

4 maanden geleden

36,5 week en 8,5 kg aangekomen

4 maanden geleden

34 weken, 1.5 kilo aangekomen

4 maanden geleden

33 weken, iets meer dan 10kg

4 maanden geleden

35+3 en ik ben 22 kilo aangekomen. Helaas houd ik veel vocht vast .. 🙃

4 maanden geleden

35+6 en 17 kilo aangekomen

4 maanden geleden

37 weken, 10 kilo aangekomen, zelfde als bij m’n eerste!

4 maanden geleden

36 weken en bijna 15 kilo aangekomen. Bij de eerste 16 op het eind & was nu 2 kilo lichter bij aanvang, dus denk dat het rond hetzelfde eindgewicht wordt. Hopelijk gaat het er ook weer zo mooi geleidelijk helemaal af post partum (duurde denk ik 9 à 12 maanden) 🤞

4 maanden geleden

Ik kom sinds week 30 elke week zo’n kilo aan.. dacht dat het laatste trimester minder hard ging (lees ik overal). Meer die zoveel aankomen in het derde trimester?

4 maanden geleden

Ik kom sinds week 30 elke week zo’n kilo aan.. dacht dat het laatste trimes ...
Ik kom nu juist ook sneller aan!

4 maanden geleden

37+5 en nu -3.2 🥲

4 maanden geleden

33+6 en -3kg!

4 maanden geleden

Ik kom sinds week 32 ook minimaal een kilo pw aan... Ben nu 34.2 en totaal 16 kilo aangekomen...dus vrees op naar de 20🙈

4 maanden geleden

Ik sinds 2 weken ook ineens +2kg.. terwijl ik daarvoor een aantal weken weinig tot niks aankwam. Hoop niet dat de kilo per week zich de komende weken voortzet..

4 maanden geleden

Nu 35 weken en vanochtend 22 kilo. Kom nog steeds een kilo per week aan. Dus denk dat ik de 25 wel ga aantikken

4 maanden geleden

Ik ben nu 37 weken en 19 kilo 🙊😳 haha maar de kleine doet t goed. Ik ben trouwens bijna alles in t tweede trimester aangekomen.. nu laatste trimester 3 kilo.

4 maanden geleden

36 weken nu, 10/11 kg aangekomen

4 maanden geleden

37 weken 12 kilo

4 maanden geleden

35 weken en 10 kilo aangekomen. 3x zo dik als bij m'n andere zwangerschappen, daarbij kwam ik alle 3 met 40 weken 14-16 kilo aan en hield veel vocht vast, en nu zo dik terwijl ik geen eens vocht vasthoud, Absurd. 🫠

4 maanden geleden

35 weken en 6 kilo aangekomen