585 Reacties

4 maanden geleden

35 weken en 9 kg erbij

4 maanden geleden

34.3 en 13 kg

4 maanden geleden

38 weken, +10kg

4 maanden geleden

37+4 weken word vandaag ingeleid en ben 9,5 kg aangekomen!

4 maanden geleden

Nu 35+5 en zeker 22kg aangekomen🥲 hou ontzettend veel vocht vast, dus hopelijk dat gedeelte in ieder geval snel na de bevalling kwijt😂

4 maanden geleden

Bij 35wkn zwanger van een tweeling 9 kg aangekomen. Een week na de bevalling 11kg kwijt.

4 maanden geleden

Met 38 weken ongeveer 12 kilo aangekomen.

4 maanden geleden

38+3 weken, 15 kg aangekomen. Houd ook veel vocht vast.

4 maanden geleden

38+6 17 kg

4 maanden geleden

35 weken en 3 kilo aangekomen. Niks te klagen tijdens beide zwangerschappen met het gewicht🤣

4 maanden geleden

38 weken,14 kg

4 maanden geleden

36+3 weken en 3 kg (wel eerst ruim 10 kg afgevallen door misselijkheid)

4 maanden geleden

35+1 weken, ik was eerst 6 kilo afgevallen en nu 9 kilo aangekomen! Was nu ook weer 1,5 kilo afgevallen dus ben benieuwd wat er de komende weken gaat gebeuren met het gewicht!

4 maanden geleden

Ik ben gestopt met wegen 😝 geloof t nu wel

4 maanden geleden

35+6 weken, bijna 2 kilo

4 maanden geleden

Met 38+2 was ik 10.5kg aangekomen, nu 6 dagen na de bevalling is daar nog 2kg van over. Dat gaat prima! 😄

4 maanden geleden

35 weken en nu 13 kilo! Had vanwege m’n bmi onder de 10 ‘moeten’ blijven maar het lijf doet wat nodig is 🤷‍♀️

4 maanden geleden

38+5 en begin weer verder af te vallen 🥲 mocht eigenlijk niet van de vk maar vreet me de schompes.... Bijvoeding gaat dus ook niet werken als mijn lichaam t niet wil opslaan (heb 3dagen van die drankjes moeten drinken en viel nog af) Dus zusje is goed op mijn vetjes aan t teren. Ja dit klinkt misschien heel erg maar ik ben echt bang voor mijn gewicht straks na de bevalling 😰 denk dat ik jankend van ongelukkigheid op die weegschaal sta

4 maanden geleden

38+6, 10.5e kilo. Ben benieuwd hoe t na de bevalling is

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

38+5 en begin weer verder af te vallen 🥲 mocht eigenlijk niet van de vk ma ...
Herkenbaar ik ben ook te licht. Heb ook bijvoeding. Ervaring van bijvoeding is wel (ook van ziekenhuis) dat je het veel langer moet gebruiken om dat te merken aan gewicht.