585 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Roosie93
35+2 zwanger, +18 kilo (startgewicht 63). Kan wel janken als ik al die lage ...
Vliegt er af na de bevalling. Vriendin kwam 30 kilo aan, en meer dan de helft vocht. Het is echt heel verschillend en het zegt helemaal niks. Zo lang je je maar goed voelt. En blijf je mooi voelen ❤️ je bent een baby’tje aan het bouwen!
4 maanden geleden
Reactie op rhnv
Ik ben nu 28 kg aangekomen, ben 37+1 week. Iemand van jullie ook last van n ...
Ja ik heb het ook… houd jij ook zoveel vocht vast? Ik woog voor mijn zwangerschap 74 kilo. En nu 100 🙃
4 maanden geleden
Reactie op melissaavd
Ja ik heb het ook… houd jij ook zoveel vocht vast? Ik woog voor mijn zwange ...
Ja word al wakker met dikke voeten, maar na een uurtje is het extreem. Gezicht zit ook helemaal vol.. woog voor de zwangerschap 64kg en nu 92… wat in de avond oploopt naar 94/95kg
4 maanden geleden
Reactie op rhnv
Ja word al wakker met dikke voeten, maar na een uurtje is het extreem. Gezi ...
Ik ken het.. ik pas ook geen schoenen meer. Alleen nog maar teenslippers van de Kruidvat. Het enige wat bij mij nog niet vol met vocht zit is mijn gezicht. Gelukkig de laatste loodjes! Succes ❤️❤️
4 maanden geleden
Reactie op rhnv
Ik ben nu 28 kg aangekomen, ben 37+1 week. Iemand van jullie ook last van n ...
O ja ik ook! Was al aan het zoeken waardoor dat mogelijk kan. Maar misschien idd vocht? Lijkt mij niet logisch om zoveel kilo’s in zo’n korte tijd aan te komen
4 maanden geleden
O ja ik ook! Was al aan het zoeken waardoor dat mogelijk kan. Maar misschie ...
Ja vocht kan best snel oplopen, helemaal natuurlijk met het warmere weer. Voor de zwangerschap mijn voeten, en een foto net gemaakt, dus om half 10 in de ochtend, je wilt niet weten hoe het er vanavond uit ziet🤣
4 maanden geleden
Reactie op rhnv
Ja vocht kan best snel oplopen, helemaal natuurlijk met het warmere weer. V ...
Ja je ziet het echt goed bij jou! Bij mij is het gewicht wel meteen ‘s ochtends eraan.. dus misschien toch gewoon weer snel aangekomen 🙈
4 maanden geleden
Reactie op rhnv
Ja vocht kan best snel oplopen, helemaal natuurlijk met het warmere weer. V ...
Steunkousen helpen hierbij! Ook voor de laatste loodjes. Als ik ze niet draag heb ik ook zulke benen, maar nu is het te doen
4 maanden geleden
Reactie op rhnv
Helaas helpen ze niet, al geprobeerd maar vocht drukt zich er gewoon door h ...
Ik kan je als oedeemtherapeut adviseren de juiste compressiekousen te dragen😉 en een afspraak te maken bij een oedeemtherapeut voor lymfdrainage