15+3 en inmiddels 8 kilo. Was voor de positieve test streng aan het lijnen, dat uiteraard gelijk los gelaten dus dat zal ook meespelen. Eet nog steeds gezond maar nu weer ongeveer 2000 calorieën ipv de 1400 waar ik op zat.
Kan mij er niet druk om maken, ben alleen maar trots op mijn buik en lichaam, zwanger worden was voor ons helaas geen vanzelfsprekendheid dus mij hoor je niet klagen :)
14 weken en ben 2 kg aangekomen. Ik moet wennen aan de extra fatties 🙈 ben ...
Hier precies hetzelfde, 14 weken + 2 kg. Moet erg wennen aan het extra vet! Zwanger buikje is nog niet zichtbaar maar billen, taille en borsten wel gegroeid 😅
Inmiddels 17+4 en 1kg afgevallen. Bij mijn vorige zwangerschap precies hetzelfde. Hopelijk komt er deze keer tegen het einde van de zwangerschap er wel wat bij.
Enige ‘geluk’ was dat ik vorige keer tijdens de kraamweek alweer mijn eigen kleren aan kon🙈
17 weken en 7 kilo aangekomen 😳. Vorige zwangerschap in totaal 20 kilo, maar alles er weer af gekregen 😁. Startgewicht 55 kilo, dus kennelijk heb ik die extra kilo’s nodig ;)
17 weken, nog steeds niks aangekomen… zit nog 3 kg onder mijn gewicht van voor de zwangerschap 😅 (al heb ik nu dat ook griep en ging het vorige week best weer de goede kant op)
15 weken en 2 kilo aangekomen. Worden jullie ook gewogen bij de verloskundi ...
Ja ik weeg mij bij de vk. Mijn weegschaal de batterijen zijn leeg. En ik wil het wel een soort van bijhouden. Dus gebruik hun weegschaal. Nu is het zo ik ken mijn verloskundige goed dus ik doe gewoon m’n ding daar😅😂