585 Reacties

9 maanden geleden

15+3 en inmiddels 8 kilo. Was voor de positieve test streng aan het lijnen, dat uiteraard gelijk los gelaten dus dat zal ook meespelen. Eet nog steeds gezond maar nu weer ongeveer 2000 calorieën ipv de 1400 waar ik op zat. Kan mij er niet druk om maken, ben alleen maar trots op mijn buik en lichaam, zwanger worden was voor ons helaas geen vanzelfsprekendheid dus mij hoor je niet klagen :)

9 maanden geleden

Reactie op pijlsje

14 weken en ben 2 kg aangekomen. Ik moet wennen aan de extra fatties 🙈 ben ...
Hier precies hetzelfde, 14 weken + 2 kg. Moet erg wennen aan het extra vet! Zwanger buikje is nog niet zichtbaar maar billen, taille en borsten wel gegroeid 😅

9 maanden geleden

Inmiddels 17+4 en 1kg afgevallen. Bij mijn vorige zwangerschap precies hetzelfde. Hopelijk komt er deze keer tegen het einde van de zwangerschap er wel wat bij. Enige ‘geluk’ was dat ik vorige keer tijdens de kraamweek alweer mijn eigen kleren aan kon🙈

9 maanden geleden

14 weken en 5 kilo afgevallen. Totaal geen eetlust en veel overgeven 😕

9 maanden geleden

Ik ben 18 weken zwanger en bijna 4 kilo aangekomen 😊

9 maanden geleden

15 weken en nu 2/3 kilo aangekomen. Ik weet niet precies hoeveel ik woog voor de zwangerschap, maar gewoonlijk rond de 59/60

9 maanden geleden

17 weken -5

9 maanden geleden

14 weken en -4

9 maanden geleden

17 weken en 7 kilo aangekomen 😳. Vorige zwangerschap in totaal 20 kilo, maar alles er weer af gekregen 😁. Startgewicht 55 kilo, dus kennelijk heb ik die extra kilo’s nodig ;)

9 maanden geleden

17 weken, nog steeds niks aangekomen… zit nog 3 kg onder mijn gewicht van voor de zwangerschap 😅 (al heb ik nu dat ook griep en ging het vorige week best weer de goede kant op)

9 maanden geleden

3 kilo afgevallen door longontsteking..

9 maanden geleden

17 weken en 1,2 kilo nu 😬

9 maanden geleden

14 weken en helaas -8 kilo. Helaas nog steeds geen eetlust en nog veel overgeven.

9 maanden geleden

14 weken en vanmorgen weer netjes gewogen en ben nu 1.1 kilo aangekomen☺️

9 maanden geleden

17 weken en nu -0.5 kg

9 maanden geleden

14 weken en ongeveer 3 kg aangekomen

9 maanden geleden

15+6 wkn. startgewicht was 61,5kg nu 2 kg aangekomen. ik vind het nog netjes.. vorige 2 zwangerschappen was ik ongeveer 20 kg aangekomen

9 maanden geleden

15 weken en 2 kilo aangekomen. Worden jullie ook gewogen bij de verloskundige? Ik had vanochtend een controle maar hoefde niet op de weegschaal

9 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

15 weken en 2 kilo aangekomen. Worden jullie ook gewogen bij de verloskundi ...
Ja ik weeg mij bij de vk. Mijn weegschaal de batterijen zijn leeg. En ik wil het wel een soort van bijhouden. Dus gebruik hun weegschaal. Nu is het zo ik ken mijn verloskundige goed dus ik doe gewoon m’n ding daar😅😂

9 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ja ik weeg mij bij de vk. Mijn weegschaal de batterijen zijn leeg. En ik wi ...
Oh hahahaha dat is ideaal 😂 maar het is dus geen standaard onderdeel van controles dat zij jouw gewicht bij willen houden?