585 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Oh hahahaha dat is ideaal 😂 maar het is dus geen standaard onderdeel van c ...
Bij de mijne is dat wel. Het lijkt mij ook logisch. Het heeft ook met je bmi te maken enz. Stel jij komt heel veel aan dan is de kans groter op zwangerschapsdiabetes. Ik weet met m’n eerste mocht ik niet meer dan 15 kilo aankomen. Want dan stond ik scherper onder controle. Was ook netjes 11 kilo aangekomen dus geen reden tot zorg. Maar ik lees hier vaak dat het niet gedaan word.

9 maanden geleden

Ik ben bijna 18 weken en +6kg. Ik vind t zelf wat veel maar mn verloskundige zei dat t helemaal prima is.

9 maanden geleden

Reactie op Ellen765

Ik ben bijna 18 weken en +6kg. Ik vind t zelf wat veel maar mn verloskundig ...
I heb precies hetzelfde. Ik ben nog nooit zo zwaar geweest, dus ik heb er ergens wel een beetje moeite mee.

9 maanden geleden

Is het raar als je afvalt? Nu 13 weken en zit nog steeds op hetzelfde gewicht. Ene week flink eronder, andere week dan weer iets meer in de richting van mijn startgewicht

9 maanden geleden

Reactie op Anna3195

I heb precies hetzelfde. Ik ben nog nooit zo zwaar geweest, dus ik heb er e ...
Owja ik heb vooral dat ik denk nu al 6 kg. Dan ben ik al hard op weg 😂 en de baby moet nog veel groeien.

9 maanden geleden

16 weken en nu bijna 11 kilo afgevallen 😅 Hoop voor het eerst in mijn zwangerschappen dat ik wat aan kom haha

9 maanden geleden

Ik heb geen flauw idee 😂

9 maanden geleden

15 weken en nu -4 kilo

9 maanden geleden

bijna 18 weken en nog steeds -8 kg. (HG zwangerschap)

9 maanden geleden

15 weken en nu -3 kg

9 maanden geleden

14 weken en bijna 3kg aangekomen. Ziet er beter uit dan de 2 vorige zwangerschappen waar ik 31kg aankwam gelukkig ging alles eraf op overtollige huid na haha🤦‍♀️🙈

9 maanden geleden

14+4 nu 2 kilo erbij, eerste kindje

9 maanden geleden

Reactie op aal94

bijna 18 weken en nog steeds -8 kg. (HG zwangerschap)
Heel veel sterkte en kracht gewenst

9 maanden geleden

Vandaag 16+5 en +2kg.

8 maanden geleden

15+3 en +3/3,5 4e kindje en hele normale gewichtstoename voor mij. Kwam alle zwangerschappen tussen de 13-16 kilo aan, en direct in de week na de bevalling weer kwijt.

8 maanden geleden

14+4 en 0,2 aangekomen. Maar ik heb overgewicht dus denk dat het dan ook weer anders is dan als slank/dun persoon. Volgens mij doet ieder vrouwenlichaam dat wat ze nodig heeft 🤩❤️

8 maanden geleden

vandaag 15 weken en 3,5 kg er bij aan (wel met kleren aan)

8 maanden geleden

14 weken en niet aangekomen, maar ik ben dan ook hele dagen aan het overgeven😄. overigens wel echt al een mooi zichtbaar buikje

8 maanden geleden

15 weken zwanger, 2 kg aangekomen. Is m’n eerste zwangerschap 😊

8 maanden geleden

vandaag voor eerste keer op weegschaal gestaan, 18 weken en bijna +3 kg