585 Reacties

8 maanden geleden

+/- 3kg, 17w zwanger 🤰🏽

8 maanden geleden

16 weken +7kg

8 maanden geleden

16 weken en ongeveer 4 kg aangekomen

8 maanden geleden

Ik weeg niet eigenlijk, sinds dit jaar is de verloskundige praktijk waar ik zit hier ook mee opgehouden tenzij hier een goede reden voor is, bijvoorbeeld heel snel aankomen of extreme vreetbuien (symptoom zwangerschapsdiabetes). Hoe zit dat bij jullie? Ik vind het wel fijn. Ook als je met een eetstoornis struggled bijvoorbeeld.

8 maanden geleden

17 weken en 3,2 kg, mijn doel is net als mijn vorige zwangerschap rond de 10kg te blijven. Bij de eerste ging ik iets te lekker op roze koeken en saucijzenbroodjes en kwamen er onnodig 6 extra bij aan haha 😅

8 maanden geleden

16 weken en nu -5, vooral in het begin veel misselijk geweest en weinig eetlust. Ik ben wel benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ik aan ga komen. Vorige zwangerschappen +18 en +12 (toen ook eerst afgevallen) Heb ook zwangerschapsdiabetes gehad, dus had ook grote baby's en veel vruchtwater. We gaan het zien, als je een beetje let op wat je eet (niet eten voor 2 haha) en proberen in beweging te blijven. Verder kan je er ook niet altijd wat aan doen, de een groeit gewoon harder en meer dan de ander. Gezondheid van moeder en kindje is het belangrijkste!

8 maanden geleden

Toevallig net gewogen. 1 kilo erbij en 16 weken zwanger.

8 maanden geleden

18 weken vandaag en ben + 2,9

8 maanden geleden

19 weken +4 kilo. tweede zwangerschap

8 maanden geleden

17 weken morgen en ong 5 kg aankomen. 2de zwangerschap

8 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Ik weeg niet eigenlijk, sinds dit jaar is de verloskundige praktijk waar ik ...
Bij ons wegen ze ook niet alleen met de intake

8 maanden geleden

Morgen 16 weken,3 kg aangekomen

8 maanden geleden

0,5 aangekomen tot nu toe, 19 weken 🌸

8 maanden geleden

17 weken, +- 2 kg aangekomen

8 maanden geleden

19+1 zwanger nu en -13kg ondanks ik niet ziek ben geweest of heb moeten overgeven.

8 maanden geleden

19 weken en ongeveer 6 kilo eraan.

8 maanden geleden

19+1 en 2.5 kilo erbij

8 maanden geleden

19+3 en nu 6 kilo aangekomen. Merk dat ik er best wel moeite mee heb omdat ik nog nooit zo zwaar ben geweest en veel kleding niet pas. Zijn hier vrouwen die deze toename ook hadden in hun eerdere zwangerschap? Ik ben benieuwd hoeveel jullie de rest van die zwangerschap nog zijn aangekomen?

8 maanden geleden

Reactie op SMommy

19+3 en nu 6 kilo aangekomen. Merk dat ik er best wel moeite mee heb omdat ...
nu ook 19+3 en ook ongeveer 6 kilo aangekomen. Bij de eerste zwangerschap trouwens ook in totaal toen 15 kilo wat er ook weer snel af was. Sommige vrouwen komen snel aan en andere langzaam, sommige veel en anderen weinig. Je lichaam doet wat ie nodig acht om je kleine goed te kunnen groeien. Ik snap dat het wel evengoed wennen is aan het nieuwe beeld in de spiegel, helaas komt het gewicht er ook vaak niet enkel op je buik bij... PS. kleding moet jou passen, jij hoeft niet in kleding te passen ;)

8 maanden geleden

17 weken en -12kg. Nu was mijn bmi aan de hoge kant dus kan ik het missen. Maar schrik toch elke keer weer als er weer wat af is. 🥲