585 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Bianca020
Hier eerste zwangerschap, bijna 18 weken. Al 7,5 kilo erbij 😳 (wel incl va ...
Je moet je niet te veel vergelijken hoor met de rest. Hangt ook van je start bmi af en van hoeveel vocht je vast houdt!
Ik ben bij de eerste 20 aangekomen, bij de 2de iets van 30 en bij deze nu 8 (17 weken). Bij de vorige 2 was het er heel snel vanaf na de bevalling zonder dat ik er voor op dieet moest ofzo. Proberen gezond te eten, af en toe iets lekkers en wat te bewegen en niet te veel op die weegschaal staan!
8 maanden geleden
2de zwangerschap, ben donderdag 18 weken en tot nu toe 1 kilo aangekomen. Vorige zwangerschap kwam ik ook niet snel aan eerste 20 weken 5 kilo afgevallen en daarna weer 10 kilo aangekomen. Ik moet wel zeggen dat ik echt probeer om niet aan alles toe te geven want ik kom normaal gesproken al snel aan.
8 maanden geleden
Inmiddels 19 weken, in het begin veel afgevallen door het spugen. Nu nog zo'n 1,5 kilo onder het begin gewicht. Denk vanaf het laagste punt na het spugen nu zo'n 2a3 kilo aangekomen.
Maar bij mijn eerste zwangerschap kwamen de kilo's pas toen ik met verlof ging 😅 dus ik ben blij hoe het nu is maar maak mezelf niet wijs dat het zo zal blijven 😅
8 maanden geleden
Ik ben ongeveer 1 kilo afgevallen, geen idee hoe want ik eet echt heel veel. Misschien dat dat er later allemaal in een keer bij komt hahaha. Ik maak mij er verder niet echt druk om, je lichaam is na de tijd misschien een stuk anders dan voorheen maar je krijgt er iets heel moois voor terug! 🥰
8 maanden geleden
Nu 21 weken zwanger van een tweeling. Tot nu toe niks afgevallen en nu 1,5 kilo aangekomen. Ik eet echt alleeessss wat slecht is voor je met suikers en al. Mijn vorige 2 zwangerschappen wel allebei veel aangekomen dus vond het heel vreemd om dan nu met 2 kindjes in de buik vrijwel niks aan te komen maar ze groeien goed en ik voel ze veel bewegen. Ik ben ook veel duizelig dus eet eigenlijk nog vaker en nog meer dan dat ik anders zou doen. Zo zie je maar weer dat elke zwangerschap weer anders is haha
8 maanden geleden
Wat veel die reageren en zijn afgevallen. Hier gewoon aan t aankomen. Met 20 weken zat ik zeker op 6 kilo en ik blijf gewoon zo'n behoefte aan vet eten houden, dus gaat veel kaas en pindakaas in. Mijn vorige zwangerschap ook op gevoel gegeten en is er allemaal weer af gegaan, dus probeer maar te vertrouwen dat m'n lichaam het nodig heeft.
8 maanden geleden
Ik zit nu op 21 weken en +7kg. Heb ook goede honger 😜 dadelijk weer ff pannenkoeken maken 😅. Ik eet overigens weinig suikers en chips. Wel veel volkoren pannenkoeken, tosti’s tomaat kaas, boterhammen pindakaas, hummus, avocado’s, fruit, meusli en yoghurt, havermout en avondeten. Alles smaakt ook zo goed 😍😍 krijg honger van als ik t typ. maarja denk dan m’n lijf zal t wel nodig hebben.
8 maanden geleden
Morgen 18 weken en +2,9 kilo. Was tot 16 weken 3 kilo afgevallen, dus blij dat ik eindelijk wat aankom 💗