44 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Lovexsharon
Ja wij maken hem dan wakker. Wel een speling van 30 minuten vroeger of late ...
Wil vanaf vandaag proberen vaste tijden aan te houden, even gekeken welke tijden voor ons het beste zullen werken.
7,10,1 etc
Laatste fles begon 9.20, pauze ertussen en laatste helft tegen 10 uur op. Dutje van halfuur en nu begin ie al weer beetje piepen maar nog niet echt zoeken. Geloof niet dat hij tot 1 uur kan wachten😅
2 maanden geleden
Reactie op DemiJJ
Wil vanaf vandaag proberen vaste tijden aan te houden, even gekeken welke ...
Succes. Als hij het niet red misschien een aantal flessen ophogen? Ik weet niet hoeveel je nu geeft.
Ik geef overdag 6x 120 en de nacht 2x 90 op verzoek. Vanmorgen kwam hij om 10.00 uur ipv half 11. Ik vermoed dat hij misschien al wel naar 150 moet bij een aantal flessen. Hij is aanstaande dinsdag 5 weken oud.
2 maanden geleden
Ligt niet aan het aantal weken maar aan het gewicht van het kindje. :) onze dochter is 8 weken maar 4 kilo nu. (Was te vroeg en te klein geboren). Ze krijgt 3 schepjes dus flessen van 105ml. Ze drinkt zo om de 4 uur een fles en groeit goed.
Als je twijfelt moet je deze vraag neerleggen bij het CB!
2 maanden geleden
Reactie op DemiJJ
Geef nu al 7 of 8 van 120, gaat vrijwel altijd op. Ik heb net even 60 gegev ...
Je zou best een paar kunnen ophogen naar 150 cc. Mijn oudste zoontje kreeg met 4 weken al 150. En ik denk dat we ergens vandaag of morgen voor de kleine ook een aantal flessen al gaan ophogen. Ik trek me niks aan van de richtlijn kijk gewoon naar mijn kind.
2 maanden geleden
Reactie op Lovexsharon
Je zou best een paar kunnen ophogen naar 150 cc. Mijn oudste zoontje kreeg ...
Heb rond 1 uur meer gegeven en daar heeft hij een halfuur over gedaan, 2 uur geslapen, en nu bied ik 120 aan en na paar slokken half slapend drinken, helft op en spuugt weer wat uit...😅 kunnen misschien wel ophogen maar dan misschien 7,11,3 etc aanhouden😅 beetje puzzelen en proberen komende dagen denk ik
2 maanden geleden
Reactie op DemiJJ
Heb rond 1 uur meer gegeven en daar heeft hij een halfuur over gedaan, 2 uu ...
Ja precies. Het blijft puzzelen hoor. Maar ze hoeven ook niet persee van fles tot fles te slapen he. Die van mij is soms ook al een tijdje wakker voordat ik een nieuwe fles geef.
2 maanden geleden
Reactie op DemiJJ
Zeker, inderdaad ook vaker wakker tussen 2 flessen, soms een dutje van een ...
Ja dat idd. Je bent al wel mooi op weg voor een ritme zo. Hier vandaag een regeldagje dus net 150 aangeboden nu lijkt het beter te gaan.
2 maanden geleden
Reactie op samp90
Onze zoon is 4 weken en weegt 5 kilo. Hij krijgt 7 flessen van 120cc, hebbe ...
Alsof ik mezelf hoor! Ik ben ook in dubio. Hoe bevalt 5x 150?
2 maanden geleden
Drinken jullie baby’s dan ‘s nachts echt een hele fles? Hier echt 5 min en dan is-ie weer volledig knock out..
2 maanden geleden
Reactie op Wielrenster
Drinken jullie baby’s dan ‘s nachts echt een hele fles? Hier echt 5 min en ...
Ik bied in de nacht kleinere flesjes aan. Max 90 cc. Door overdag grotere voedingen en nacht kleinere voedingen aan te bieden leren ze het verschil in dag en nacht. En 90 cc afbouwen in de nachten duurt minder lang waardoor ze hopelijk eerder doorslapen.
Hij drinkt overigens de 90 wel helemaal op. Meestal slaapt hij direct weer. Soms kreunt hij nog een dik half uur na. 😅
2 maanden geleden
Reactie op Lovexsharon
Ik bied in de nacht kleinere flesjes aan. Max 90 cc. Door overdag grotere ...
Ja goeie! Deed ik indd bij m’n dochter ook. Op een gegeven moment zelfs 30cc en toen een speen haha!
2 maanden geleden
Reactie op Prullie89
Hoe oud is jouw kindje?
5 weken 2 dagen 😜. Toen hij overdag nog 90 dronk bood ik snachts ook 90. Nu zitten we overdag op 150. Maar laat de nachten dus op 90.