31 Reacties
2 maanden geleden
Wij hadden dit tot voor kort nooit. Hij sliep altijd goed, zowel overdag als snachts. Sinds een paar dagen is het echt drama 😵💫 hij slaapt max 1 uur na elke voeding en is daarna alleen maar aan het huilen.
Ik hoop dat het bij jullie nu over is 🙈 en wil je niet bang maken met mijn verhaal haha maar ik kijk nergens meer van op bij die kleintjes haha
2 maanden geleden
Kan het zijn dat de krampjespiek voorbij is? Hier zitten we nu nog middenin en het is redelijk dramatisch. Minstens twee keer tussen voedingen wakker en huilen en heel onrustig.
Ik ben ook altijd bang dat het s nachts drama wordt, dat is nu niet zo gelukkig. Haha, dan maar liever overdag ellende 🤣
Maar hoop voor jou dat het nu gewoon wat rustiger is ...
2 maanden geleden
Wat een geluk hoor!! Hier helaas nog niet haha (ik geef bv) hoop dat ik snel ook wat meer uurtjes slaap kan hebben.. 🩷
2 maanden geleden
Reactie op Charis91
Wij hadden dit tot voor kort nooit. Hij sliep altijd goed, zowel overdag al ...
Owww vreselijk. Wij hadden tot eergisteren echt krijsen en verdriet van 19-23 ik denk krampjes etc. Maar hij is nu al 2 dagen zo relaxed en chill kennen we helemaal niet. M'n man zegt geniet ervan maar ik denk...ja als dat huilen er nu niet is dan komt dat vast vannacjt
vannachht
vannacht.. ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren haha
2 maanden geleden
Reactie op Bloemke13
Kan het zijn dat de krampjespiek voorbij is? Hier zitten we nu nog middenin ...
Ja misschien wel inderdaad. Hij krijst nu echt een stuk minder of eigenlijk niet. Waar hij tot twee dagen terug echt ontroostbaar was is hij nu al 2 dagen zoo relaxt en chill. Kennen we niet ja de week in de kraanweek;)
2 maanden geleden
Reactie op babymarch2022
Wat een geluk hoor!! Hier helaas nog niet haha (ik geef bv) hoop dat ik sne ...
Hoevaak komt jouw kleine? En hoeveel weken?
Ons kleintje doet dat nu sinds 5 dagen we zijn weekje weg en sinds vrijdag dat we bij de kust zijn slaapt hij zolang daarvoor 2/3/4 uurtjes maar nu ineens van 22.30 / 5 maargoed t word nu even spannend wat hij zo gaat doen want dit gedeelte wad hij normaal altijd aan het knetteren en huilen krijsen en clusteren en nu stilte zelfs mijn twee anders kids zeiden wat is het stil haha.
2 maanden geleden
Mijn baby slaapt gelukkig veel en goed, ze huilt amper enkel bij honger of krampjes
2 maanden geleden
Ik lees mee. Hier was het tot vorige week echt drama met slapen in de nacht. Ook de krampjes piek denk ik. Veel huilen zowel overdag als ‘s nachts. Maar sinds deze week (even afkloppen natuurlijk, anders roep ik het op mezelf af) slaapt ze rond 10/11 uur tot 7/8 uur ‘s ochtends. Ik merk wel dat ze overdag wel minder slaapt, maar dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat ze een nieuwsgierig Aagje is. Ze wil maar al te graag zien en luisteren wat er om haar heen gebeurt. Wel leuk om te zien dat ze echt hun eigen ritme gaan krijgen.