24 Reacties

2 jaar geleden

Hi! Wandelen gaat mij wat zwaarder af 🙈 snel harde buik van. Geluk dat ik een hond heb dus moet wel wandelen. Zwemmen daarentegen gaat mij heel goed af. 29 weken nu en kan 3x per week zwemmen 40-50 baantjes per keer 😃

2 jaar geleden

Reactie op Loulau

Hi! Wandelen gaat mij wat zwaarder af 🙈 snel harde buik van. Geluk dat i ...
O vervelend! Doe met zwemmen ook steeds ongeveer 40 banen.

2 jaar geleden

Met zwemmen doe ik 40 baantjes, meer lukt ook nog wel maar wordt intensiever. 40 is goed te doen en dan heb ik er ook echt nog plezier in! 😁 Wandelen rond een half uur/drie kwartier, merk dat mijn kuiten en benen niet meer zo mee willen met die buik haha.

2 jaar geleden

Helaas is het bij mij al weken achteruit gegaan op een goeiedag kan ik rond de 5000 stappen maar anders zit ik ruim onder de 1000. Zwemmen lukt mij ook niet te lang uit de auto komen word steeds lastiger maar mijn eigen auto kan ik tenminste een uur in rijden in die van mijn vriend max 15 min. Wou dat ik het kon zoals jou

2 jaar geleden

7000/9000 max per dag. Als ik een slechte dag heb qua slapen en bekken dan 6000. Zaterdag toevallig 14000 gelopen en kon de volgende dag het echt aan mijn bekken en heupen voelen. Doe ik dus ook niet weer 😅 Zaterdag en zondag doe ik in de ochtend zo'n 45/60 min met de hond. Maar hij heeft nu aangeleerd dat we dan echt op slakken tempo lopen/vind ie niet erg, want kan die meer snuffelen. En einde van de dag alleen 30 min met de hond. De rest doet de man. Anders heb ik snachts echt last van alles .

2 jaar geleden

Hier gemiddeld 5000-6000 stappen per dag en nu een keer per week ook mamafit. Merk dat mijn klachten afnemen als ik in beweging blijf.

2 jaar geleden

Reactie op Faeven

7000/9000 max per dag. Als ik een slechte dag heb qua slapen en bekken dan ...
Haha dat herken ik. Dan voelt alles zo vreselijk beurs 😆

2 jaar geleden

Morgen 30 weken en gemiddeld 4000-5000 stappen per dag met een zittende baan. Ik doe nog wel 3x per week krachttraining erbij en 1x per week (recreatief!) zwemmen. Tot een week of 26-27 kon ik nog wel meer wandelen, ik merk dat dat echt zwaarder begint te worden. Ik heb van week 24-26 nog een trip naar Japan gemaakt waarbij we 10.000-20.000 stappen per dag zetten. Dat was wel pittig en zou ik nu echt niet meer kunnen denk ik 😅

2 jaar geleden

Ik mag blij zijn als ik de 1000 haal. Nee eigenlijk niet, want dan doet waarschijnlijk alles pijn...😅 Gisteren dagje Efteling en toen 4000, maar kon ook niet meer lopen toen ik wilde plassen na een uur plat gelegen te hebben.

2 jaar geleden

Ik zet minimaal 10.000 stappen per dag en daarnaast zwem ik ook 1 keer per week. Geen idee hoeveel banen maar een uur.

2 jaar geleden

Ik zet minimaal 6000 stappen per dag, maar mijn stappendoel is 10000, meestal haal ik het wel

2 jaar geleden

Stappen weet ik niet. Ik wandel minimaal 2x 30 minuten met de hond per dag. Dat kan soms 3x zijn. Verdeeld bewegen over de dag werkt voor mij goed

2 jaar geleden

Reactie op Rosa ‘24

Morgen 30 weken en gemiddeld 4000-5000 stappen per dag met een zittende baa ...
Het is net of ik mijn eigen verhaal lees 🤗 Zelfde uitgerekende datum, zelfde aantal stappen, 3x per week krachtttaining en ook tussen week 24-26 naar Japan geweest met ook 10-20.000 stappen per dag 😂 Denk dat ik het nu nog wel kan, maar niet zoveel dagen achter elkaar.

2 jaar geleden

Reactie op W1993h

Het is net of ik mijn eigen verhaal lees 🤗 Zelfde uitgerekende datum, zelf ...
Haha wow dat is wel heel creepy idd! Dan hebben we elkaar misschien zomaar voorbijgelopen in Japan! 😆 Eens, die 2 weken achter elkaar dag in dag uit die stappen was zwaar. Kan nu ook wel een dag 10k stappen zetten maar niet meer 14 dagen aaneengesloten denk ik 🙈

2 jaar geleden

Ik zit tussen de 7000/8000 stappen per dag. Komt vooral door werken en naar school lopen. Hiervoor deed ik vaak mijn best om de 10000 te halen

2 jaar geleden

En ik zwem ook 1 keer per week.

2 jaar geleden

Hier nog gemiddeld 10.000 stappen per dag. Daarnaast minimaal 2x gym krachttraining. Zolang als het gaat voel ik me er goed bij! Halverwege de zwangerschap wel wat bekkenpijn, door een goede fysio alles weer over gegaan 🙏🏻

2 jaar geleden

Ik sport of zwem niet, werk alleen in de horeca en zorg voor mijn 2 andere jongens. Ik zet mijn 2 vrije dagen nog geen 2000 stappen 🙈 overige dagen met weer zoals vandaag tussen de 16000 en 20000! Ik ben de weken naar m’n verlof aan het aftellen haha maar zolang het gaat ben ik vooral blij dat het kan 😂 wel bekkenklachten bij alle 3 de zwangerschappen maar voor het eerst (even afkloppen) meer last bij liggen of zitten dan bij rechtop lopen. Ik loop wel met een handheld over een terras dus sjouw niet met extreem veel dienbladen of andere kratten of iets dergelijks dit besteed ik het meeste uit aan m’n collega’s!

2 jaar geleden

Reactie op xDoeshka

Ik sport of zwem niet, werk alleen in de horeca en zorg voor mijn 2 andere ...
20.000 stappen!!!? Dat is echt heel veel!!!

2 jaar geleden

Reactie op Kells1986

20.000 stappen!!!? Dat is echt heel veel!!!
Ja dat is mijn werk, moet wel zeggen dat het nu aardig zwaar wordt. Nu zoveelste dag op een rij druk dat ik even gas terug moet doen en morgen extra laat begin om vervolgens weer 2 dagen bij te komen!🙈