5 Reacties

één maand geleden

Hier ook niet altijd hoor. Hij slaapt meestal wel door dus dat is dan 10 uur ong maar gister over heel de dag totaal 1.5 uur geslapen. Rest van de week totaal aan dutjes keer 2 uur, keer 5 uur dus het wisselt heel erg. Vaak zijn het dutjes van een halfuur en op een "goede" dag slaapt hij in de ochtend wel 2 uur aan een stuk🥳😜

één maand geleden

Ons zoontje is nu 13,5 week oud en slaapt van 20:00/20:30 tot 07:00/08:00 in zijn eigen bed Dan doet hij tussen 09:00/10:00 nog een klein dutje in de box of kinderwagen en dan slaapt hij van 13:00/13:30 tot 16:00/17:00 in zijn bedje. Maar onthou dat elk kindje gewoon anders is...laat het los wat "moet" volgens de regeltjes en kijk vooral naar wat jou kindje nodig heeft❤️

één maand geleden

Reactie op DemiJJ

Hier ook niet altijd hoor. Hij slaapt meestal wel door dus dat is dan 10 uu ...
Wat heerlijk dat hij al zo doorslaapt! Geef je bv of kv? Een dutje van 5 uur overdag is wel lang! Maar ook fijn zo lang je handen “vrij” te hebben.

één maand geleden

Reactie op BabyJ2

Ons zoontje is nu 13,5 week oud en slaapt van 20:00/20:30 tot 07:00/08:00 ...
Ja eens hoor dat elk kindje anders is. Er was iemand van fysio bij mij langsgekomen omdat hij met 6 weken erg onrustig was (achteraf dus door die krampjespiek icm slechte slapen). Sindsdien let ik beter op de wakkertijd van 1,5. Maar toen ik bij de 2e afspraak vertelde dat hij meer dan 13 uur had geslapen was dat “veel te weinig”. Terwijl hij toen gewoon vrolijk en ontspannen was…

één maand geleden

Reactie op zomerbaby2024

Ja eens hoor dat elk kindje anders is. Er was iemand van fysio bij mij lang ...
Dat is toch het belangrijkste een happy en ontspannen kindje. Wat de fysio zegt gewoon 1 oor in en andere uit. Jou kindje doet het prima op weinig slaap😃 Ons oudste zoontje is ook zn kind. Die zat ook al heel snel op 1 slaapje overdag.