11 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Nita98
Ik heb maandag een spoedkeizersnee gekregen vanwege HELLP en mijn bloeddruk ...
We zitten dan in hetzelfde schuitje. Ik heb afgelopen vrijdag een keizersnede gehad. Mij is altijd verteld dat je daarna van alle zwangerschapskwalen af bent, maar dat is in dit geval dus kennelijk niet zo!
4 maanden geleden
Reactie op Kells1986
We zitten dan in hetzelfde schuitje. Ik heb afgelopen vrijdag een keizersne ...
Nee klopt, dacht ik ook maar ze geven aan inderdaad dat het nog wel tijdje kan duren.. en ook dat in sommige gevallen hoge bloeddruk niet meer weg gaat😅 heb je nu nog veel last van klachten?
4 maanden geleden
Reactie op Nita98
Nee klopt, dacht ik ook maar ze geven aan inderdaad dat het nog wel tijdje ...
Toevallig vannacht. Ik heb 3x methyldopa 500 ml per dag maar gister was m'n bloeddruk 167/116. Ik schrok me dood. Heb nu een ander medicijn, sinds gister. Kennelijk ben ik immuun geworden voor methyldopa. -_-
Maandag naar de huisarts voor verdere behandeling. Nu heb ik Enalapril gekregen.
4 maanden geleden
Al elke zwangerschap last gehad van een verhoogde bloeddruk op het einde…
De eerste bevalling werd een spoedkeizersnede en daarna heb ik nog een 6tal weken medicatie moeten nemen die geleidelijk werd afgebouwd tot m’n bloeddruk weer normaal was.
De tweede bevalling was een vaginale bevalling, daar mocht ik direct na de bevalling stoppen met de medicatie voor m’n bloeddruk.
Sinds vandaag weer medicatie omdat m’n bloeddruk opnieuw begint te stijgen. Benieuwd hoe het deze keer gaat gaan…