6 Reacties

4 maanden geleden

Ik kon gister avond ook echt nog zoveel eten na t avondeten en de afgelopen nachten ook weer vaak een midnight snack nodig 🙈 geef er maar gewoon aan toe. 39+2 nu.

4 maanden geleden

Ja al paar weken 😅 nu 39+5. Eet nu ook veel meer en heel de dag door 🤣 een enkele keer dat ik een vol gevoel heb na het eten

4 maanden geleden

Ja hoor ik eet bijna 3x zo veel als normaal, en herken ook het rillerig gevoel als ik trek heb. Smakelijk

4 maanden geleden

Owww erg he hahaha ik zei gisteren nog tegen me man sorry ik kan er niks aan doen, (hele zwangerschap me gedragen en super gezond gegeten) maar nu....ik heb overal zooo onwijs veel zin in en eet nog steeds ook veel eiwitten maar helpt niet hoor, sinds 1.5 week is dit nu gaande m'n man herkent mij zo ok helemaal niet die moet er wel echt om lachen ben nu 39 weken. Hoop dat de kleine snel komt💙

4 maanden geleden

Nou echt dacht zal wel aan mij liggen! Ik heb zelf geen “zin” in eten maar m’n lichaam vraagt er echt CONTINU om. Echt en dan zo naar worden na een uurtje weer

4 maanden geleden

Haha hier ook! Begin de ochtend al met minimaal 3 boterhammen🤣. Mijn man eet er 1, rest van de dag gaat in hetzelfde tempo verder.