Ik ben nu 40+1 en ik heb echt een onstilbare honger. Dit is nu al een paar dagen zo en ik eet echt veel proteine, rijst etc dingen die vullen maar het lijkt maar niet genoeg te zijn🤭 Ook na max 1/1,5 uur moet ik echt weer eten anders word ik heel trillerig en flauw. Zijn er meer dames die hier last van hebben?
Ik kon gister avond ook echt nog zoveel eten na t avondeten en de afgelopen nachten ook weer vaak een midnight snack nodig 🙈 geef er maar gewoon aan toe. 39+2 nu.
Owww erg he hahaha
ik zei gisteren nog tegen me man sorry ik kan er niks aan doen, (hele zwangerschap me gedragen en super gezond gegeten) maar nu....ik heb overal zooo onwijs veel zin in en eet nog steeds ook veel eiwitten maar helpt niet hoor, sinds 1.5 week is dit nu gaande m'n man herkent mij zo ok helemaal niet die moet er wel echt om lachen ben nu 39 weken. Hoop dat de kleine snel komt💙
Nou echt dacht zal wel aan mij liggen! Ik heb zelf geen “zin” in eten maar m’n lichaam vraagt er echt CONTINU om. Echt en dan zo naar worden na een uurtje weer