7 Reacties
één maand geleden
Afgelopen week was ik op het CB. Mijn dochter zou ook te hongerig kunnen zijn, de vp benoemde toen nutrilon content of johannesbroodpitmeel toevoegen aan de “gewone” flesvoeding. Dit zorgt ervoor dat ze zich langer verzadigd voelen. Ze zei dat dit wel effect kan hebben op de stoelgang/krampjes en proberen is.
Ikzelf ben er niet aan begonnen en heb eerst het voedingsschema aangepast. 5x 150cc (m’n dochter is 8 weken nu en 5,6kilo).
Ze blijkt prima 4 uur tussen elke voeding te kunnen hebben en drinkt bijna al haar flessen leeg. Slaapt nu sinds een paar nachten de nacht door. Dus echt heel veel hongeriger dan andere baby’s vind ik haar niet.
Wellicht kan je advies vragen op het CB?
één maand geleden
Reactie op DiedeH94
Afgelopen week was ik op het CB. Mijn dochter zou ook te hongerig kunnen zi ...
Daarnaast: hoeveel drinkt je dochtertje nu? Hoeveel uur zit er tussen elke voeding en welke signalen geeft ze af?
Dat kan je meenemen naar het CB en samen tot een plan komen? :)
één maand geleden
Wij gaven Hero Nutrasense, en zijn nu i.o.m. het cb overgestapt op Hero Nutrasense Comfort AR.
Dit is speciale, dikkere voeding, waardoor hij verzadigder raakt.
De voeding werkt ook tegen krampjes en reflux, dus het werkt hier als een 'alles in 1'.
Het duurde even een weekje voordat we verschil merkten, maar nu gaat het echt heel goed!
één maand geleden
Reactie op Amberrxx
Weet jij of je deze ook kan combineren
Ja, dat doen we inmiddels (eigenlijk omdat we nog heel veel gewone Nutrasense hadden staan, en we dat zonde vonden). Dus we doen 3 schepjes van de gewone en 3 schepjes van de Comfort in z'n fles, werkt hartstikke goed 👌🏼