10 Reacties

19 dagen geleden

Kijkt hij écht eten uit de mond of kijkt hij naar bewegende handen en glinsterend bestek? Dat laatste is namelijk veel vaker het geval bij baby’s op deze leeftijd.

19 dagen geleden

Ik geef dan wel borstvoeding maar hier ook een hongerige baby de afgelopen dagen weer. Rond 3 maanden zit ook een regeldag weet ik. Maar jij weet wanneer je kindje er aan toe is met wat meer vast voedsel introduceren. Hier met m’n dochter 2 jaar terug ook met 3 maanden want mevrouw had er zin in hahhaa. En dat was ook echt zo! Zou vooral eerst even toegeven aan die hongerige periode (regeldag). Geen idee of je met kv ook regeldagen kan hebben hoor maar met de bv vragen ze echt meer melk en leg hem ook gewoon aan want overvoeden kan hierbij toch niet. Nou praat ik hier wel over m’n 3 maanden oude zoon van ruim 9 kg😂 Ik zou vooral even afwachten en anders wel oefenhapjes proberen😊

19 dagen geleden

Kan ook sprong 4 zijn! Die van mij is ook erg hongerig en stopt opeens alles in zijn mond.

19 dagen geleden

Reactie op Nams

Kan ook sprong 4 zijn! Die van mij is ook erg hongerig en stopt opeens alle ...
Kwijlt die van jouw toevallig ook zo erg??

19 dagen geleden

Reactie op coco1109

Oke, dat kan natuurlijk ook nog, hij zit wel ook hele tijd met z’n handjes in de mond en truitje altijd helemaal nat gekwijld..

19 dagen geleden

Reactie op femke91

Oke, dat kan natuurlijk ook nog, hij zit wel ook hele tijd met z’n handjes ...
Ja hier ook idd kwijlen en handjes in de mond (hij duimt ook wel maar op dat moment niet) en heeft regelmatig ineens hele rode wangen. Maar ook niet altijd. Time will tell denk ik dan😂

18 dagen geleden

Reactie op coco1109

Haha ja… alles is nat steeds 😅

15 dagen geleden

Hii, op welke momenten geef je 180cc? Mijn zoontje is even oud en heeft hier laatste dagen ook wat last van. Kan inderdaad aan de sprongetjes liggen. Of hij groeit lekker goed dat betekent dat ze dan meer voeding nodig hebben en vragen

13 dagen geleden

Reactie op Oummouss

Hii, op welke momenten geef je 180cc? Mijn zoontje is even oud en heeft hie ...
Inmiddels alles weer beetje bij getrokken, nu gewoon weer 5x 150+5 en ‘s nachts 120+4

13 dagen geleden

Ons zoontje is nu 12 weken en zit op 4 flessen van 180ml+6 schepjes nutrilon content. Hij kijkt ons ook echt t eten uit te mond, wil nu al echt alles grijpen.. Wij willen wel wachten tot 4 maanden met fruit en dan ook langzaam beginnen met groente hapjes etc. Kijken hoe zijn darmen erop reageren maar voor hemzelf kan het niet snel genoeg geloof ik haha