17 Reacties
3 maanden geleden
Ik zou zeker even de hap bellen en overleggen!
Wellicht goed dat je even gezien wordt en bekeken wordt wat er aan de hand is.
Succes en veel beterschap 🍀🍀🍀
3 maanden geleden
Reactie op Momtobe082024
Ik zou zeker even de hap bellen en overleggen!
Wellicht goed dat je even g ...
Had de vlk gebeld, ze zei probeer het om ibuprofen in te nemen om de 4 uur het lijkt op een beginnende borstontsteking, en tot morgen aankijken weet nou niet of ik na haar moet luisteren of hap bellen vind het wel spannend om af te wachten als het ontsteking is
3 maanden geleden
Reactie op coco1109
Bij de keizersnede een ruggenprik gehad toch? Of helemaal onder narcose?
R ...
Jaa ruggenprik, zkh zei dus door laag hb en een oud kraamhotel verzorgster zei dat het door ruggenprik idd kan komen als het heftig aanhoud kan je blijkbaar terug en bloed laten spuiten op de plek waar de prik is gedaan, omdat tijden het prikken waarschijnlijk zuurstof naar binnen is gegaan en dat kan ze oorzaak zijn. Ik ga binnenkort zoieso bloedcupping laten doen om te ontgiften
3 maanden geleden
Kan van de ruggenprik komen. Word het minder als je plat ligt? Dus zonder een kussen
3 maanden geleden
Zelfde hier na een ruggenprik meegemaakt! Kon er niet door overeind zitten of staan. Knallende hoofdpijn! Bleek een bijwerking van de ruggenprik ik heb een bloedpatch gekregen omdat het echt niet te doen was. Maar meestal gaat t met 10 dagen over: tip: koffie en cola de cafeïne helpt
3 maanden geleden
Reactie op FaarSA
Zelfde hier na een ruggenprik meegemaakt! Kon er niet door overeind zitten ...
Ik heb een afspraak staan voor woensdag, injecteren ze ons eigen bloed of ? Koffie cola heb ik ook geprobeerd ik ben nu 20 dagen verder 20 dagen migraine 🥹 paracetamol doet vandaag ook niks