17 Reacties

3 maanden geleden

Owja heb ook nog last van rugpijn!

3 maanden geleden

Ik zou zeker even de hap bellen en overleggen! Wellicht goed dat je even gezien wordt en bekeken wordt wat er aan de hand is. Succes en veel beterschap 🍀🍀🍀

3 maanden geleden

Bij de keizersnede een ruggenprik gehad toch? Of helemaal onder narcose? Ruggenprik staat er om bekend dat je echt laaaang migraine hiervan kan houden. Wist ik ook niet tot ik het las en dat verklaarde mijn constante mirgaine. Heeft bij mij echt bijna een jaar geduurd.

3 maanden geleden

Reactie op Momtobe082024

Ik zou zeker even de hap bellen en overleggen! Wellicht goed dat je even g ...
Had de vlk gebeld, ze zei probeer het om ibuprofen in te nemen om de 4 uur het lijkt op een beginnende borstontsteking, en tot morgen aankijken weet nou niet of ik na haar moet luisteren of hap bellen vind het wel spannend om af te wachten als het ontsteking is

3 maanden geleden

Reactie op coco1109

Bij de keizersnede een ruggenprik gehad toch? Of helemaal onder narcose? R ...
Jaa ruggenprik, zkh zei dus door laag hb en een oud kraamhotel verzorgster zei dat het door ruggenprik idd kan komen als het heftig aanhoud kan je blijkbaar terug en bloed laten spuiten op de plek waar de prik is gedaan, omdat tijden het prikken waarschijnlijk zuurstof naar binnen is gegaan en dat kan ze oorzaak zijn. Ik ga binnenkort zoieso bloedcupping laten doen om te ontgiften

3 maanden geleden

Ik heb antibiotica gekregen

3 maanden geleden

Reactie op coco75

Ik heb antibiotica gekregen
Fijn!! Voor hoe lang? Veel beterschap!!

3 maanden geleden

Ik had dinsdag en woensdag ook ontzettende hoofdpijn en koorts. Heb antibiotica voorgeschreven gekregen door de huisarts omdat ze een sluimerende borstontsteking vermoeden… Zou toch even de huisarts én je verloskundige bellen

3 maanden geleden

Reactie op LucyJ

Ik had dinsdag en woensdag ook ontzettende hoofdpijn en koorts. Heb antibio ...
Ooo lees nu dat je al antibiotica hebt gekregen inmiddels. Hoop dat je je w el beter voelt. Bij mij met een dag in ieder geval al een stuk minder hoofdpijn.

3 maanden geleden

Reactie op pln92

Fijn!! Voor hoe lang? Veel beterschap!!
Voor een week dankjewel ☺️

3 maanden geleden

Reactie op LucyJ

Ooo lees nu dat je al antibiotica hebt gekregen inmiddels. Hoop dat je je w ...
Met mijn borsten gaat het goed hoofdpijn is niet minder kan niet meer zonder paracetamols

3 maanden geleden

Kan van de ruggenprik komen. Word het minder als je plat ligt? Dus zonder een kussen

3 maanden geleden

Zelfde hier na een ruggenprik meegemaakt! Kon er niet door overeind zitten of staan. Knallende hoofdpijn! Bleek een bijwerking van de ruggenprik ik heb een bloedpatch gekregen omdat het echt niet te doen was. Maar meestal gaat t met 10 dagen over: tip: koffie en cola de cafeïne helpt

3 maanden geleden

Reactie op FaarSA

Zelfde hier na een ruggenprik meegemaakt! Kon er niet door overeind zitten ...
Ik heb een afspraak staan voor woensdag, injecteren ze ons eigen bloed of ? Koffie cola heb ik ook geprobeerd ik ben nu 20 dagen verder 20 dagen migraine 🥹 paracetamol doet vandaag ook niks

3 maanden geleden

Reactie op Framblijtje

Kan van de ruggenprik komen. Word het minder als je plat ligt? Dus zonder e ...
Ook geprobeerd in het zkh maar hielp niet

3 maanden geleden

Reactie op coco75

Ik heb een afspraak staan voor woensdag, injecteren ze ons eigen bloed of ? ...
Ze injecteren idd met je eigen bloed. Vrijwel gelijk voel je al verlichting! Dus dat is wel mooi. Alleen belangrijk om de uren erna nog even goed plat te liggen

3 maanden geleden

Reactie op FaarSA

Ze injecteren idd met je eigen bloed. Vrijwel gelijk voel je al verlichting ...
Thanks hopelijk doen ze het ook bij mij