11 Reacties
5 maanden geleden
Heb je veel overgegeven en/of daarbij veel kracht gezet? Daar kan het ook van komen, kleine bloeduitstortinkjes. Ik zat zelf na de bevalling in mijn gezicht onder de vlekjes van het persen 😅
5 maanden geleden
Reactie op CruelladV
Ik ben dan doktersassistente. En zou sowieso met dit soort dingen niet je v ...
Wat adviseer je om te doen in het weekend? Om te wachten tot maandag vind ik ook maar een eng idee.
5 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Heb je veel overgegeven en/of daarbij veel kracht gezet? Daar kan het ook v ...
Moest inderdaad wel veel kracht zetten, had hier zelf nog niet aan gedacht dankjewel.
5 maanden geleden
Reactie op Shishientim
Moest inderdaad wel veel kracht zetten, had hier zelf nog niet aan gedacht ...
Is het inmiddels weer ietsje minder? Kan nog wel een paar dagen aanhouden hoor. Ongelooflijk hoeveel kracht erbij komt kijken als je overgeeft he...🫣 Heb de hele zwangerschap niet overgegeven en van de week ineens heel random. Voelde alsof ik een hele krachttraining had gedaan joh🥵
5 maanden geleden
Reactie op CruelladV
Ik ben dan doktersassistente. En zou sowieso met dit soort dingen niet je v ...
Dit vind ik interessant, ik ben namelijk ook doktersassistente haha. Wat maakt dat je de combinatie eng vind?
Zeker omdat aan de grondslag van de hersenvliesontsteking vaak echt iemand heel snel ziek wordt met hoge koorts en de typerende plotselinge hoofdpijn. Ik hoef jou de symptomen natuurlijk niet uit te leggen als collega assistente😁 maar vind het wel interessant om te horen hoe jij als assistente er over denkt 🤗
5 maanden geleden
Reactie op xsheroon
Dit vind ik interessant, ik ben namelijk ook doktersassistente haha. Wat ma ...
Meer dat ze dan direct had moeten bellen, en dan beter niet de verloskundige maar de huisarts!.. zeker omdat ze zwanger is, maar ze leeft nog dus het zal allemaal wel meevallen 😅. Denk dat onderstaande ook allemaal er goed bij past