3 Reacties

3 maanden geleden

Hi! Onze baby is nu 3 weken en 1 dag en wij kunnen hem ook niet in zijn box, nestje of naast ons op de bank leggen omdat hij dan wakker wordt en begint te huilen. Ik heb contact gehad met het cb en zij gaven aan dat een baby gewoon heel erg veel geborgenheid zoekt en dat je hem niet teveel kunt ‘verwennen’ met vasthouden. Wij vinden het soms wel fijn om onze handen vrij te hebben en hebben daarom 2 verschillende inbakerdoeken gekocht! Hierdoor vindt hij het wel fijn om in de box te liggen. Ook hebben we een draagdoek aangeschaft. Dan heb je wel je handen vrij, maar je kleintje voelt toch dat hij dicht bij je is. Wellicht werkt het ook voor jou babytje!

3 maanden geleden

Hier een week lang een baby die overstuur was en onrustig, hele dag huilen. Vermoeden dat de kunstvoeding met koemelk niet goed valt, nu overgestapt en lijkt al beter te gaan, al heeft ze nu nog veel last van de darmen, even wennen. Het kan van alles zijn. Onze oudste dochter huilde echt nog veel meer. Achteraf denken we dat ze ook niet tegen de melk kon want dat kan ze nu met 4 jaar nog steeds niet. En die geborgenheid in het begin zoeken is normaal, maar als je baby zelfs bij jou ontevreden is en blijft huilen, is er denk ik wel meer aan de hand. Regeldag, sprongetje, krampjes, voeding, last van de bevalling etc.

3 maanden geleden

Oooohh lieve mama dit is bij ons ook bij 3 weken gebeurt . Als we hem gingen wegleggen continue huilen/krijsen. Hij kon alleen maar op of bij ons in slaap vallen. Ik ben er nu achter dat hij verborgen reflux heeft en zijn over op reflux voeding en het gaat nu eindelijk goed.. hij kon ook alleen bij ons slapen of in de draagzak maar dat kwam omdat hij dan rechtop zat en daardoor de voeding niet omhoog kwam. En elke keer als je hem weglegt gaat die voeding omhoog maar je ziet het niet omdat het verborgen is. Bij ons werkt inbakeren puckababy en dan op zijn zij in een zijligkussentjee en de refluxvoeding