25 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Bmwz

Heeft jullie kleine een “normale” hals? Die van ons had aan 1 kant ineens e ...
Wat hebben jullie hiervoor gedaan? Ik zie namelijk wel iets bij haar hals.. een wat langere dikke bult

3 maanden geleden

Ik ervaar dit nu ook met 1 van mijn tweeling 🥲 ontroostbaar gewoon

3 maanden geleden

Kan.. zie tips hieronder. Maar veel babys die nog zo jong zijn hebben ook gewoon veel behoefte aan nabijheid. Slapen t liefste op je! Zag ook al tip van dunstan baby language voorbij komen om te weten wat er speelt, ons ook veel geholpen. En vooral: draagzak. Dichtbij mama, fijne houding. En jij hebt je handen beetje vrij dus ook relaxtere mama. Misschien kun je daarmee de cyclus doorbreken (huilen moe nogmeerhuilen slechtslapen nogmeermoe nogmeerhuilen). Hopelijk helpt dat jullie! Maar benieuwd hoe t inmiddels, 4dg later, met jullie gaat? :)

3 maanden geleden

Reactie op busrabyz

Wat hebben jullie hiervoor gedaan? Ik zie namelijk wel iets bij haar hals.. ...
Onder het oor naar beneden? Beetje onduidelijke foto misschien maar zo is t bij onze kleine. Wij zijn via de huisarts bij een kinderarts fysio terecht gekomen. Ze is maandag geweest en komt morgen weer. Ze heeft wat oefeningen gegeven. Volgens haar was een kussentje niet aan t raden (maar hebben wij stiekem toch besteld 🤫)

3 maanden geleden

Reactie op Bmwz

Onder het oor naar beneden? Beetje onduidelijke foto misschien maar zo is ...
Oja dit herken ik wel van onze tweede. Hij zat er ook steeds aan te krabben met z'n handje, kreeg bloederige strepen in z'n hals en achter zijn oor.. zo zielig..! We zijn een aantal keer met hem bij de chiroptactor geweest en dit had zeker effect maar na een dag of 3 al niet meer. We zijn toen overgestapt naar Body Stress Release en dit ging zoooveel beter! Duurde meer dan 5dgn voordat hij weer ging krabben. Uiteindelijk is het goed gekomen maar hij was zó gestresst en onrustig in die eerste periode, ik denk door de pijn 😢