7 Reacties
2 maanden geleden
Ik ben er ook mee gestopt niet elke baby hoeft het leuk te vinden namelijk. Je moet beseffen dat de draagzak 1 houding is en ze alleen het hoofdje wat heen en weer kunnen bewegen. Als ze op dat moment de houding dus onprettig vinden dan is het eigenlijk logisch dat ze huilen.
2 maanden geleden
Hoi! Ik herken dit van mijn zoontje (10w), hij slaapt erg veel in de draagzak en hij huilt soms ook even echt flink voor hij in slaap valt. Bij hem is het echt het eruit werken van de spanning van opgedane indrukken (ze letterlijk z’n lijfje uit huilen), alsof hij even z’n verhaal moet vertellen. Dat zou dan ook kunnen verklaren waarom jouw dochter daarna juist tevreden en lang slaapt, de spanning is eruit. Ik ga ermee om door hem de ruimte te geven hiervoor, terwijl ik hem wel gerust stel dat alles goed is en dat mama er is.
2 maanden geleden
Misschien een keer bij een draagconsulent langs? Die kan meekijken met hoe je kindje in de draagzak zit, wellicht zit ze er met een paar kleine aanpassingen veel fijner in.
2 maanden geleden
Hier nog eentje die overdag en in de avond alleen maar in de draagzak of op ons wilt slapen.. ik merk dat ie s ochtends gewoon in slaap dommelt, maar naarmate de dag vordert en hij toch wat overprikkelder/ oververmoeider raakt, hij ook steeds langer moet huilen bij het in slaap vallen in de zak. Misschien dat het bij jou ook oververmoeidheid is? Dan zou ik proberen hem wat eerder in de zak te stoppen
2 maanden geleden
Als ik m’n zoontje in de draagzak of doek doe dan huilt hij vaak ook eerst even terwijl hij er vervolgens altijd heerlijk in slaapt juist. Wat ik nu doe is ik zet elke keer vrij luide trommel muziek op (ahidous) en ga dan met hem rond hupsen, daardoor is hij altijd gelijk stil en kort daarna valt hij in slaap 😂 misschien is het niet jullie kind of music maar het ritme is denk ik fijn voor baby’s want het werkt als een tierelier