8 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde gehad met mijn tweede. Was echt geen doen zó overstuur. Weet nog steeds niet wat t destijds was, consultatiebureau dacht wellicht overprikkeling (avondeten, jongste in bad doen etc waar hij bij lag) of ontlading van de dag.. is vanzelf voorbij gegaan destijds maar was wel echt verdragen..

2 maanden geleden

Reactie op Melano

Ik heb hetzelfde gehad met mijn tweede. Was echt geen doen zó overstuur. We ...
Ja dat zeiden ze bij ons ook inderdaad. Nouja dan is het accepteren.

2 maanden geleden

Soms kan het helpen een ander flesje te proberen. Wij hadden bv eerst flesjes van NUK en die hebben veel gaatjes dus komt gelijk veel melk uit onze drinkt dan ook echt bijna te snel. Moet dan steeds stoppen voor een boertje. Die van Philips zijn bv veel moeilijker en gaat bij ons ook veel langzamer.

2 maanden geleden

Reactie op DeniseHK94

Soms kan het helpen een ander flesje te proberen. Wij hadden bv eerst flesj ...
Ze doet al dik een half uur over de fles, dus sneller hoeft het niet te gaan. Kan inderdaad proberen om een flesje te doen die sneller gaat. Misschien raakt ze gefrustreerd omdat ze niet genoeg krijgt ?

2 maanden geleden

Reactie op anouk1707

Ze doet al dik een half uur over de fles, dus sneller hoeft het niet te gaa ...
Ja dat kan ook. Misschien dat het haar idd teveel moeite kost.

2 maanden geleden

Reactie op anouk1707

Ze doet al dik een half uur over de fles, dus sneller hoeft het niet te gaa ...
30 min het maximale hoor misschien toch een groter speentje het klinkt als frustratie. 15/ 20 min is goed 30 min is t maximale

2 maanden geleden

Mijn zoon precies hetzelfde. Alle flessen gaan prima behalve 1… geen idee wat het is maar voor iedereen erg frustrerend

2 maanden geleden

Reactie op Kersepitje2022

Mijn zoon precies hetzelfde. Alle flessen gaan prima behalve 1… geen idee w ...
Echt wel.. en vooral als je hem ergens anders geeft als thuis😰