4 Reacties

8 dagen geleden

Slaapt hij in de namiddag dan vaak niet tot bedtijd? Ik vind zijn tijden tussen de slaapjes ook erg lang. Hier nu 13,5 week maar na 1,5 u wakker gaat ze alweer naar bed. Dus vindt van 9:15 tot 11:45 echt he erg lang. Ik denk dus dat hij bij jou om 15:00 heel erg vermoeid is en zou inzetten op meer slapen. Als dar niet in bed lukt, dan draagzak/wandelen/auto.

8 dagen geleden

Ja precies, hij sliep eerst meer van 9 tot 10. Maar dat is dus nu vroeger nu hij ook vroeger wakker wordt. En nog een slaap cyclus erachteraan lukt ook niet goed.. nog even meer uitvogelen hoe dat wel gaat lukken

8 dagen geleden

Reactie op citrus1987

Slaapt hij in de namiddag dan vaak niet tot bedtijd? Ik vind zijn tijden tu ...
Hij slaapt dus uiteindelijk wel ergens nog even voor bedtijd, maar ook dat zou eigenlijk eerder moeten.

8 dagen geleden

Wat voor ons hielp was langere slaapjes. Onze dochter is nu rond 07.30 wakker en slaapt dan weer van 09.30-11.30, 13.30-15.30 en 17.00-18.00 en dan rond 19.45 weer de nacht in. Het was even zoeken maar dit proberen we nu aan te houden (zo’n 1.5-2 uur wakker tussen slaapjes) en dan is ze eigenlijk altijd vrolijk. Ze wordt soms wel na 45-60 minuten weer wakker maar als we dan een speentje geven en een muziekje opdoen of ruis slaapt ze zo weer verder. Soms ook wel even 2-3 keer een speentje. Eerder hadden we dit nog niet door en haalden we haar er dan uit maar dan werd ze wel huileriger. Misschien helpt dat?