9 Reacties
2 maanden geleden
Hoe gaan jullie om met dat huiluurtje? Wij hebben er nu ongeveer een week mee te maken, eerst was er niks aan de hand. Dochter is zaterdag as 6 wkn. Het zijn niet perse krampen oid, maar ik merk wel dat slapen niet echt meer lukt. Van 18.00 af is ze dan ong wakker tot de ene keer 22, dan 23 en vannacht zelfs 00.30. Ondanks het weinig slapen lijkt het niet perse op oververmoeidheid. Ik merk bij mezelf onzekerheid omdat ik er de vinger niet op kan leggen. De rest van de dag en nacht kan ze goed aangeven als er wat is met haar. Merk dat ik zelf beetje akelig wordt van de stempel “huiluurtje” of “sprongetje” zodat het maar verklaard is ofzo
2 maanden geleden
Reactie op Mireille317
Hoe gaan jullie om met dat huiluurtje? Wij hebben er nu ongeveer een week m ...
Ik doe hem dan meestal in de draagzak, werkt eigenlijk altijd! Van 18 tot 00.30 wakker is wel echt lang, mogelijk ook de draagzak proberen? Eerst ff protesteren, dan kijkt hij rond en iets daarna valt hij in slaap!
2 maanden geleden
Hier ook losgebarsten, volgens het grafiek je loopt het van week 2 tot 6 op naar de piek, dan gaat het weer minderen. Na week 7 zou de grootste ellende geweest moeten zijn. Ik hou me hier even aan vast…
2 maanden geleden
Hier ook tussen 18 en 22 veel huilen en wakker. Veel aan de borst en de draagzak. Voordeel van veel voeden is dat ze tussen 22 en 3 lekker slaapt.