34 Reacties
2 maanden geleden
Lieve vrouwen, bedankt voor al jullie reacties en bruikbare tips! We hebben het inbakeren gelijk weer geprobeerd en ze heeft 3 uur zelfstandig geslapen vannacht!! We zijn er nog niet maar heb nu weer een paar tools die ik kan toepassen. (Soms zie je het allemaal ff niet meer..) heel fijn zo’n forum. Liefs
2 maanden geleden
Ik heb dit ook gehad in het begin, tenminste het slaaptekort voor mezelf. Als jij je goed gaat voelen gaat je kind je ook beter voelen en dat betekent dat je moet slapen! Ik heb medicatie gekregen van de verloskundige/huisarts om in slaap te komen en deze cirkel te doorbreken. Bel de spoedhuisarts en vraag er vnvd nog om. Vraag aan je man of hij de nachten doet en ga in een andere ruimte slapen. Of wellicht kan iemand anders je man ondersteunen want dit is ook pittig voor hem. Maar jij moet focussen dat je eerst slaapt en daarna kijk je naar de volgende stap. Als dat betekent dat je man langer weg moet blijven werk so be it want dit is een noodsituatie. Een investering in de lange termijn in jouw gezondheid en die van je kinderen en je gezin. Heel veel sterkte 💚💚
2 maanden geleden
Reactie op Juli2024💖
Ik heb dit ook gehad in het begin, tenminste het slaaptekort voor mezelf. A ...
Het is natuurlijk een advies doe ermee wat je wilt. Ik werd soms gek van alle adviezen. Dit heeft mij geholpen met slapen en rustmomenten meer kunnen vinden, ik ben nu bij stap 2.
2 maanden geleden
Reactie op Juli2024💖
Het is natuurlijk een advies doe ermee wat je wilt. Ik werd soms gek van al ...
Mooi! Wat zou stap 2 zijn?
2 maanden geleden
Heb je zelf al floradix geprobeerd? Is ijzer en kan je vermoeidheid ietsje verminderen
2 maanden geleden
Wij hebben nu ook een onrustige baby van 4 weken. Ik kreeg de tip in om een shirt van mij (liefst waar ik lekker in heb gezweet 😋) in de wieg te leggen. Die leg ik nu sinds een week onder haar hoofd ipv de hydrofiele doek. Dit heeft bij ons geholpen en ze slaapt nu langer door. Eerst werd ze om de 1-2 uur wakker…
2 maanden geleden
Reactie op Juli2024💖
Ik heb dit ook gehad in het begin, tenminste het slaaptekort voor mezelf. A ...
Nou dit had mijn verhaal kunnen zijn en ik ben het volkomen met je eens! Ik dacht in een postnatale depressie te zitten en die was na 2 nachten slaap als sneeuw voor de zon verdwenen. 1 nacht doorgeslapen met slaapmedicatie en 1 nacht zonder slaapmedicatie.
2 maanden geleden
Reactie op CarolineF1986
Mooi! Wat zou stap 2 zijn?
Ik heb nu zelf last van andere lichamelijke klachten en de spanning thuis. Dus daar werk ik nu aan het volgende probleem😜 last van m’n astma —> dokter ingeschakeld voor medicijnen. Last van spanningen eet hierdoor nauwelijks. —> alle bezoekafspraken afgezegd, meer hulp inschakelen van m’n moeder andere vriendin die fysio is. Voetreflexmassage genomen. Zit nu aan alleen vloeibaar voedsel want elke keer als er spanning is loop ik te braken. Dus dit is stap 2😅 ik geef t een week en heb nauw contact met de huisarts al bel ik vaker spoed tot nu toe ivm dat het dan weekend was.
2 maanden geleden
Reactie op Juli2024💖
Ik heb nu zelf last van andere lichamelijke klachten en de spanning thuis. ...
Wat intens... Hopelijk kun je weer wat rust vinden om te eten. Wat goed dat je zoveel hulp inschakelt! Sterkte lieve sterke mana