Sinds dat onze dochter ongeveer 2 weken oud is slapen wij niet meer ‘s nachts. Ze is vanaf een uur of 23:00 zeer onrustig waardoor we steeds met haar bezig zijn en hierdoor zelf niet aan slaap toekomen. Deze week heb ik 3 nachten 0 uur geslapen. Ik kom dus veel slaap tekort en merk dat dit mentaal ook veel met me doet (heb beetje angst voor postnatale depressie want dit had ik na geboorte van ons zoontje). Ik weet niet precies wat maakt dat de situatie is zoals ie is maar ik vermoed dat het een combinatie is van krampjes, reflux en wellicht ook omgekeerd dag- en nachtritme? Maar weet het ook niet zo goed. Ga soms twijfelen aan onszelf. Het is iig zo anders dan met ons zoontje die erg goed sliep snachts in deze periode. We hebben al heel veel geprobeerd; inbakeren vindt ze vreselijk, speentje pakt ze maar is ze ook onrustig bij, op de buik slapen, etc. Mijn lieve man doet de overige nachten en is nu nog vrij. Maar dinsdag begint hij weer met werk en ik weet gewoon echt niet hoe ik het ga doen om met 0 uur slaap voor 2 kinderen te zorgen. Ik krijg echt pijn in m’n buik als ik hieraan denk. Zijn er meerdere moeders die dit herkennen? Hebben jullie tips? Overdag slaapt ze wel beter, we leggen haar dan slapend weg en dan lukt het soms om haar even alleen te laten slapen, maar vaak ook niet. Hopelijk kan iemand ons helpen!!