7 Reacties
3 maanden geleden
Tot nu toe kom ik alleen thuiswerk vacatures tegen van callcenters .. bijv ziggo, Vodafone, zilveren kruis etc
Dat trekt me niet helemaal dus lees graag mee voor andere ideeën
3 maanden geleden
Vaak bij gemeentes heb je wel functies waar je 50 50 kunt werken Of 25/75.
Voor de rest als je puur wil thuiswerken dan weet ik niet wat voor richting je zoekt. Want callcenter kun je niet combineren met kinderen samen. Leuk dat je dan mag thuiswerken maar tijdens een telefoongesprek is t niet handig dat er dan 1 op de achtergrond aan t gillen is omdat t toevallig voedingstijd is of krampjes heeft of whatever.
Dus dat moet je ook echt wel ff goed beseffen dat t thuiswerken niet rooskleurig is.
Nu heb je alle tijd voor je kind(eren) maar als je gaat werken moet je ook ECHT gaan werken en is t niet altijd van oh mijn kind geeft een kick dus...
Dan zou je iets voor jezelf moeten starten ofzo om je eigen tijden in te kunnen delen maar daar moet ook veel tijd en energie in gestoken worden om dan een inkomst te kunnen opbouwen
3 maanden geleden
Same! Had een topic geopend om aan anderen te vragen wat voor eigen bedrijf ze hebben die ze vanuit huis kunnen doen. Lijkt me heerlijk meer thuis te kunnen zijn, of vooral flexibel je eigen uren in te kunnen delen. Maar dat topic werd helaas gesloten. Nu lees ik hier graag mee. Ik zou na mijn verlof nog wel 16/20/24 uur op mijn huidige werk willen werken maar daarnaast iets voor mezelf aan huis willen opbouwen. Het is een flinke zoektocht om iets passends te vinden..
3 maanden geleden
Werken met kinderen thuis lijkt me persoonlijk echt onmogelijk, moet er niet aan denken.
Ik werk grotendeels thuis, ben ondertitelaar, wel in loondienst. Maar heb ook een vertaalopleiding gedaan, dus het ligt ook aan je achtergrond en ervaring. Maar bij zulke banen, of als freelancer/zzp'er kun je vaak thuiswerken. Daar heb je natuurlijk allerlei richtingen in.