10 Reacties
één maand geleden
Reactie op Ploen
3x 50 over een hele dag? Dan huisarts bellen! Succes
Nee over de nacht! Vanmorgen wel 115cc
één maand geleden
Hoeveel drinkt je kindje in totaliteit over 24 uur?
Vanaf dat je kindje 6 weken is kan het heel goed voorkomen dat je kindje maar 1x per week poept. Als er voldoende plasluiers zijn, je kindje goed groeit en vrolijk is zou ik me niet teveel zorgen maken.
Bij ernstig braken of diarree kan ik me inderdaad de huisarts belt. Als je kindje minder dan de helft van de voedingen drinkt is dat ook een goede reden om te bellen.
Verder hou ik mezelf voor: mijn kindje zal zichzelf niet zomaar tekort doen. Als het een keertje wat minder drinkt is dat niet zo'n probleem.
één maand geleden
Reactie op Cels
Onze dochter heeft dit ook sinds de geboorte. Lopen nu bij de kinderarts. N ...
Mijn dochter heeft ook al 2,5 obstipatie en wij zijn na heel lang aandringen verwezen rond 10 maanden.
De huisarts mag volgens hun richtlijnen geen Forlax voorschrijven aan kleine babies en dat doen ze dus ook niet. Kinderarts wel.
Maar op zich als er geen harde plekken in de buik zitten hoopt de ontlasting zich niet op en kan het zijn dat dit kindje gewoon niet zo vaak poept…. Maar bij ongemak zou ik wel gelijk weer naar de ha gaan en als het over een week ofzo nog is of er komen nog harde keutels uit bijvoorbeeld zou ik een verwijzing vragen
één maand geleden
Hij heeft gelukkig weer veel gepoept vandaag! Toch bedankt voor de tips.
Osteopaat ben ik wel al meerdere keren geweest, helpt niet.
Ik heb wel van de dokter zo nodig een microlax gekregen, mocht het echt lang duren! Maar dat vind ik soort zielig dus begin ik nog niet aan.