7 Reacties
4 maanden geleden
Haihai
Ik heb bij me eerste morfine gekregen, het enigste wat ik je kan zeggen is dat ik werd heel erg slaperig er van en het hielp bij mij echt totaal niet, mijn weeën werden er juist heel erg heftig, maar mijn zoontje had geen hulp nodig bij het ademen, alles ging juist goed
4 maanden geleden
Bij m’n eerste een prik gehad.
Ik wilde geen ruggeprik omdat je dan eerder een knip krijgt en een vacuüm of een spoedkeizersnede.
De prik was minimaal, liet mij meer ontspannen (hij was gedraaid als sterrenkijker) hij was een beetje suf maar hoefde geen omgevingslucht of zuurstof.
4 maanden geleden
Ik heb bij mijn eerste bevalling een morfine prik gehad.
Ik lag meerdere dagen in het ziekenhuis en na meerdere rondes medicatie begonnen de weeën, maar ik was op en moest echt slapen en kreeg toen een morfine prik in mijn been.
Werd er vooral best paranoïde van en suf. Ik lag alleen op een kamer en dat maakte me vooral angstig.
Ondanks de prik voelde ik nog steeds wel de golven van weeën wel minder heftig.
4 maanden geleden
Mijn schoonzus heeft morfine gehad, werd er erg ziek van heel misselijk. Haar dochtertje was zo ontdaan door de morfine dat ze 3 dagen lang alleen maar heeft geslapen.
Zelf heb ik een ruggenprik gehad, ja het werkt tegen de pijn maar heb hier door een blaas retentie opgelopen (ik klaagde over buikpijn maar werd weg gedaan als na weeen en de paracetamol werd verhoogd
... uiteindelijk kwam de pijn uit mn blaas aangezien hier 1.5 plas in zat :') )moest met een katheter naar huis; drama; kon geen kraam verband in overal bloed en ik moest de volgende dag terug (met baby omdat ik natuurlijk niet kon autorijden en de kraamzorg niet mag op passen zonder ouder er bij) om m'n blaas te laten scannen, moest overigens zelf de katheter er uit halen 🙂🙂
Alles was gelukkig er na goed.
Dus deze keer hoop ik gebruik te maken van lach gas en een tens apparaat.
Succes!