14 Reacties

9 dagen geleden

Leuk idee! Ik ben benieuwd of anderen zoiets hebben gedaan

9 dagen geleden

Ik neem gewoon beschuit met muisjes mee volgende week woensdag. Iets leuks al gedaan toen ik met verlof ging. Nu iets saai maar lekkers 馃き

9 dagen geleden

Geboortekoekjes.nl daar heb ik kleine beschuit met muisjes (koekjes) besteld. Erg lekker en per stuk verpakt.

9 dagen geleden

Ik heb een cake met boter creme gedaan en daarop muisjes. Stond heel gezellig en cake gewoon gekocht want ja je hebt een baby dus mag makkelijk ;)

9 dagen geleden

Toen ik met verlof ging heb ik KitKat getrakteerd met de boodschap: i have a break, you have a KitKat. Je zou daar natuurlijk makkelijk i had a break, you have a KitKat van kunnen maken

9 dagen geleden

Reactie op lollinga

Toen ik met verlof ging heb ik KitKat getrakteerd met de boodschap: i have ...
Ow dat vindt ik idd ook een hele goeie!

9 dagen geleden

Mini tompouce met muisjes

9 dagen geleden

Ik heb een kant en klare chocoladetaart bij de Jumbo gekocht. Als zijnde dat het hopelijk een feestje is dat ik er weer ben, als dat niet het geval is kunnen ze het zien als troostvoer 馃槀馃檭

9 dagen geleden

Met drop? Mijn verlof zit d鈥檙op?

9 dagen geleden

Heb er 1 gemaakt nu zakjes mini kit kat kopen鉂わ笍馃崼

8 dagen geleden

Reactie op Miranda-1004

Ik heb een kant en klare chocoladetaart bij de Jumbo gekocht. Als zijnde da ...
馃槀馃槀

8 dagen geleden

Ik had bij mijn eerste niks mee, maar mijn collega鈥檚 hadden een momentje georganiseerd met taart. Heeeel lief. Dit keer wil ik wel wat meenemen, maar begreep dat bijna al mijn collega鈥檚 het team hebben verlaten. Dus twijfel nog. Want denk dat ik bijna niemand ken in mijn team zi meteen

8 dagen geleden

Ik ben op school al langs geweest om onze baby in elke klas even te showen (juf). Toen had ik dit mee. Als ik weer terug ben trakteer ik niet.

6 dagen geleden

Ik bedacht me ook dat het me leuk leek om iets te trakteren, zo van, ik ben weer terug. Maar heb 2 nadelen bedacht. Ik werk in een groot gebouw op verschillende teams, en als die allemaal even gaan langskomen om hoi te zeggen, veeg me dan maar bij elkaar.. en ik twijfelde eraan of het gepast/gebruikelijk is.. dus wat voor mij eerst simpel iets gezelligs leek werd ineens groot in mn hoofd. Hoe zien jullie dat?