Ik begin zaterdag weer met werken. Nu wil ik iets neerzetten om te snoepen met een grappige tekst of iets dat ik weer terug ben
Iemand dit ook gedaan of een creatief idee?馃グ
Toen ik met verlof ging heb ik KitKat getrakteerd met de boodschap: i have a break, you have a KitKat. Je zou daar natuurlijk makkelijk i had a break, you have a KitKat van kunnen maken
Ik heb een kant en klare chocoladetaart bij de Jumbo gekocht. Als zijnde dat het hopelijk een feestje is dat ik er weer ben, als dat niet het geval is kunnen ze het zien als troostvoer 馃槀馃檭
Ik had bij mijn eerste niks mee, maar mijn collega鈥檚 hadden een momentje georganiseerd met taart. Heeeel lief. Dit keer wil ik wel wat meenemen, maar begreep dat bijna al mijn collega鈥檚 het team hebben verlaten. Dus twijfel nog. Want denk dat ik bijna niemand ken in mijn team zi meteen
Ik bedacht me ook dat het me leuk leek om iets te trakteren, zo van, ik ben weer terug. Maar heb 2 nadelen bedacht. Ik werk in een groot gebouw op verschillende teams, en als die allemaal even gaan langskomen om hoi te zeggen, veeg me dan maar bij elkaar.. en ik twijfelde eraan of het gepast/gebruikelijk is.. dus wat voor mij eerst simpel iets gezelligs leek werd ineens groot in mn hoofd. Hoe zien jullie dat?