23 Reacties

5 maanden geleden

Ze zeggen dat t een symptom kan zijn van ijzer tekort meende ik, is dat al gecheckt? En anders is t gewoon een craving haha, ben je iig gehydrateerd😌

5 maanden geleden

Ik heb dit ook HEERLIJK . Bij beide zwangerschappen. Bij mijn dochter en nu bij zoontje lief. 😍

5 maanden geleden

Haha er zijn slechtere dingen! 😄 (zoals waterlollies, waar ik aan verslaafd ben tijdens mijn zwangerschappen 🤭)

5 maanden geleden

Haha same! Alles wat ik drink moet ook met super veel ijsklontjes erin.

5 maanden geleden

Ik ook haha. Sowieso alles heel koud. Veel ijsklontjes in mijn drinken. En verder sowieso meerdere waterijsjes per dag.. oeps...

5 maanden geleden

Yep hier ook haha. Niet de hele zwangerschap gehad maar de laatste weken wel heel sterk. De zakken ijsblokjes zijn hier niet aan te slepen😂

5 maanden geleden

Haha ja hier ook , haal 2,5 kilo zakken bij de plus 😌 Eet de hele dag door ijsklontjes 🤣

5 maanden geleden

Ik eet sinds 2 weken iedere dag ook ineens minimaal 2 waterijsjes. En dan bij voorkeur Calippo’s. Soms zelfs 3 😅 snap er niks van maar ik MOET het hebben.

5 maanden geleden

Had ik bij mn eerste ook & nu weer haha🙈 maar ik heb het heel erg met crushed ice. Ijsblokjes vind ik te groot. Crushed ice kan je lekker op bijten. Is ook alleen maar verkrijgbaar bij de dirk en jumbo😂 mn man of ik rijden er altijd even iets verder voor. Heerlijk zo een glas met stukjes ijs.

5 maanden geleden

Ik heb het niet met ijsblokjes echt eten maar wel mijn drinken zo koud mogelijk anders lest het m’n dorst niet 🤣 en waterijsjes!

5 maanden geleden

Hahaahah! Dacht dat ik de enige was 🤣🤣🤣

5 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Had ik bij mn eerste ook & nu weer haha🙈 maar ik heb het heel erg met ...
Goeie tip, vind crushed ook lekkerder dus soms pak ik die zak en probeer ik er meerdere stukken van te slaan hahaha. Pffff wat een gekkigheid

5 maanden geleden

Ik heb dat ook sinds een paar weken. En dan vooral na het warme eten. Net of m’n lichaam dan snel moet afkoelen

5 maanden geleden

Bij elke zwangerschap gehad. Dit is de reden waarom wij een Amerikaanse koelkast hebben met crusched ice 🥰

5 maanden geleden

Reactie op CDKN

Goeie tip, vind crushed ook lekkerder dus soms pak ik die zak en probeer ik ...
Hahaha doe ik ook ik sla het tegen de muur van de keuken aan🤣 oeps sorry buren… krijg dan kleine crushed ijs stukjes ipv grote stukken. Ijsblokjes vind ik niet fijn, veel te groot en te veel moeite om stuk te moeten maken

4 maanden geleden

Heel herkenbaar! Maar nog lekkerder.. bevroren fruit uit de diepvries😂 lekker als koud tussendoortje

4 maanden geleden

Hier nog een hahaha! Ik heb echt zeker 6 ikea glazen vol per dag die ik leeg kauw😂😂

4 maanden geleden

Mijn man is nu nog bezig toevallig met ijs stukken voor mij in een glas te zetten🤣 hij vindt het niet zo leuk hahah

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Had ik bij mn eerste ook & nu weer haha🙈 maar ik heb het heel erg met ...
Haha ja de crushed ice! Zakken van 2,5 kilo en dan minstens 2 per week 🤣

4 maanden geleden

Ik zou toch ijzer en vitamine b12 checken.