3 Reacties

2 dagen geleden

Ik herken het. Ik was anderhalve week ongesteld, zoveel bloed, heb ik normaal nooit! Toen 3 dagen niet en nu al bijna 1,5 week dagelijks een beetje. Terwijl ik normaal altijd maar net 5 a 6 dagen ongesteld was heel lichtjes.... Schijnt normaal te zijn.

2 dagen geleden

Hey! Ik ben nu ook op dag 8, dacht op 5 even te stoppen maar ging de volgende dag weer verder. Dit kan normaal zijn! Je lichaam is weer aan het wennen, aan het ontzwangeren, noem maar op. In mijn geval: ik heb nu bijna 2 weken een spiraaltje en ik geef volledig bv. Ik zou je niet te druk maken! Zolang je geen heftige bloedingen, stolsels of pijn hebt. En als je wel twijfelt zou ik gewoon de verloskundige of de assistente ervan vragen. Ik weet dat ik daar sowieso terecht kan. En anders de huisarts! Maar geen stress, lichaam is nog bezig met herstellen, dus dat alles nog anders is, is helemaal niet gek🤍

2 dagen geleden

Hii, ik had dit ook soortvan de eerste 2/3 keren menstruatie na de bevalling. Ik had het erover met de vk in het nacontrole gesprek. Ik bloedde namenlijk mega lang maar, wel met sommige dagen niks tot nauwelijks bloed. De Vk zei als dit langer dan twee weken duurt moest ik bellen na de HA. Toch moeten bellen en die gaf aan dat al mijn klachten echt duidde op ongesteldheid en het vrij normaal was. Maar dat was in mijn geval! Elke vrouw is natuurlijk anders. Ik zou het aankijken en naar je gevoel luisteren xx