18 Reacties

12 dagen geleden

Ik herken dit wel 🫣 ik vond de zwangerschap zwaar en ik kon niet wachten tot het voorbij was maar nu ik erop terug kijk mis ik het. Bij ons zou een tweede ook welkom zijn. We zijn er niet actief mee bezig maar houden het ook niet tegen. Als het komt dan komt het 🥰

12 dagen geleden

Reactie op Tiflihabibi

Ik herken dit wel 🫣 ik vond de zwangerschap zwaar en ik kon niet wachten t ...
Ik had precies hetzelfde! Was er zo klaar mee maar nu mis ik het echt en mensen verklaren me voor gek. Ik hoop dat het je snel weer gegund is♥️

12 dagen geleden

Ik ben net bevallen van de 2e en was er helemaal klaar mee. Maar gezien beide dochters bijna 3 jaar over deden over zwanger worden... hadden we zoiets we zien het wel... Gister positieve test. Overviel me wel maar zo welkom..

12 dagen geleden

Reactie op Anoukdvh

Ik ben net bevallen van de 2e en was er helemaal klaar mee. Maar gezien bei ...
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat het welkom is ookal is het zo snel. Hoop dat alles goed gaat en je een fijne zwangerschap hebt🥰

12 dagen geleden

Reactie op claudiamaximee

Gefeliciteerd!! Wat fijn dat het welkom is ookal is het zo snel. Hoop dat a ...
Jaa dankjewel. Moet nog wel allemaal even landen hoor. Mn oudste dochter is dan 4.5jaar en jongste bijna 1. Even pittig maar zal wel goed komen.

12 dagen geleden

Reactie op Anoukdvh

Jaa dankjewel. Moet nog wel allemaal even landen hoor. Mn oudste dochter is ...
Gefeliciteerd mama❤️

11 dagen geleden

Heel herkenbaar. Ooit eens iets gelezen over het push & pull effect. Het heel erg missen van wat je had maar van wat je nu hebt niet los willen laten. Ik vond mijn buik ook zo gezellig. Maar denk vooral het missen van nog de tijd voor jezelf en doen wat je wilt dat ik dat het meeste nu mis. Het mag er zijn dat gevoel ♥️

11 dagen geleden

Hier ook. Mis het enorm. 1 aug bevallen van een dochter, hebben haar gekregen via een traject in het ziekenhuis, heeft langer dan 3 jaar geduurd. We zijn er nu niet mee bezig, maar het is heel welkom ( en leuk ) als het nu lukt spontaan ☺️

11 dagen geleden

Ik herken dit helemaal niet en wil echt noooooit meer zwanger zijn 🤣

11 dagen geleden

Ik gun het iedereen die er nu alweer toe aan is van harte, maar voor mij nee, was er na de eerste pas na 1.5 jaar weer klaar voor vooral door slecht slapen. Bovendien moet je lijf nog ontzwangeren en aansterken.

11 dagen geleden

Reactie op Kimb071091

Zo sta ik er ook in 😂 hoe lief ze ook zijn.

11 dagen geleden

Ik mis zwanger zijn in de zin van dat ik af en toe mijn baby terug in mijn buik kan stoppen zodat ik even kan slapen en rusten ;), nog een baby? Nee danku 😏✌🏼

11 dagen geleden

Reactie op Kimb071091

Haha dit dus! Enige wat ik mooi vond was dat Liv groeide in mijn buik en de buik die ik had. Voor de rest al het spugen, de zwangerschapsdiabetes, nu nutridrink waar ik op leefde, het altijd ziek uitzien (en voelen). Nee ik mis het allemaal niet.

11 dagen geleden

Reactie op Mlisz88

Haha dit dus! Enige wat ik mooi vond was dat Liv groeide in mijn buik en de ...
Ja net hetzelfde, ook zwangerschapsdiabetes, wel niet ziek geweest, maar toch.. nee bedankt 🤣

10 dagen geleden

Reactie op Brum52

Ik mis zwanger zijn in de zin van dat ik af en toe mijn baby terug in mijn ...
Hahah ja inderdaad! Gewoon weer even slapen!!!!

10 dagen geleden

Ik was pas na 3,5 jaar klaar voor een tweede 😂

10 dagen geleden

Jaa mis het ook wel! Had ook een makkelijke zwangerschap en bevalling, dus zou het zo weer doen. Willen ook graag een tweede maar nu nog niet 😃 Eerst bruiloft volgend jaar, dan wil ik absoluut niet zwanger zijn 😆

10 dagen geleden

Ik vond de tweede zwangerschap wel echt stukken minder leuk dan de eerste, terwijl het prima zwangerschap was. Mis het ook totaal niet. Ik zou wel nog een baby willen straks, in een mandje voor de deur haha.