20 Reacties

4 maanden geleden

Je moet bellen zodra er geloof ik 5 min tussen zit

4 maanden geleden

Als je er zelf over twijfelt, bel je gewoon even. Vinden ze echt niet erg en zij kunnen je het beste advies geven!

4 maanden geleden

Je kan altijd bellen als je je zorgen maakt

4 maanden geleden

Altijd bellen als je twijfelt!

4 maanden geleden

Heb je geen belinstructie gekregen? Ik hoef pas te bellen als ik twee uur lang echt actieve weeën heb: regelmatige ween met korte tussenpozen

4 maanden geleden

Jaa maar heb ik nou weeen of niet komt en gaat ik kan het niet meer herinneren hoe het was met mijn zoontje maar omdat ik een geplande keizer snede heb staan .. niet natuurlijk kan bevallen vandaar

4 maanden geleden

Als ik lig is het erger als ik zit is het te doen

4 maanden geleden

Reactie op janienmeulen4

Jaa maar heb ik nou weeen of niet komt en gaat ik kan het niet meer herinne ...
Dan zou ik sowieso bellen hoor! Ze kunnen altijd even checken of met je meedenken. Succes!:)

4 maanden geleden

Reactie op janienmeulen4

Je kan het even aankijken en evt timen maar als je je er onzeker over voelt, mag je altijd bellen 😉

4 maanden geleden

Reactie op janienmeulen4

Ik zou bellen!

4 maanden geleden

Reactie op janienmeulen4

Wij kunnen ook niet bevestigen of je echte weeën hebt of niet 🤭 ik zou even bellen voor de zekerheid als je zo twijfelt. Succes!❤️

4 maanden geleden

Ik loop via gynaecoloog moet ik die bellen of de spoed ?

4 maanden geleden

Reactie op janienmeulen4

Als het goed is heeft het geboortecentrum van het zkh een nummer voor als de bevalling is begonnen, die moet je bellen!

4 maanden geleden

Reactie op janienmeulen4

Van de gyn heb je neem ik aan een belinstructie en nr gekregen? Anders gewoon de spoed ja, je komt vanzelf bij de juiste terecht (wel rustig blijven aan de telefoon🫣)

4 maanden geleden

Als je om de 5 minuten 1 minuut pijn voelt en je buik is heel gespannen zekker bellen en dan zijn het zekker weeën.

4 maanden geleden

Sowieso bellen als de weeën niet minder worden onder n warme douche, echter is het aan jezelf of je dat überhaupt wilt proberen. Ik zou zelf gewoon bellen.

4 maanden geleden

Mijn gyn heeft me op het hart gedrukt om bij twijfel of zorgen altijd te bellen en te overleggen met de afdeling Verloskunde, voor echte spoed heb ik ander nr.

4 maanden geleden

Reactie op janienmeulen4

Als je niet natuurlijk kan of mag bevallen moet je sowieso bellen! Ookal twijfel je. Je moet geen gevaar lopen.

4 maanden geleden

Had je gebeld inmiddels?

4 maanden geleden

Hey hoe voel je je ?